Życzenia na nowy rok.

1. Data: 2022-12-31 21:10:34

Temat: Życzenia na nowy rok.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby się Wam stało, czego mi życzycie :)
Do siego roku!
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-01 10:57:38

Temat: Re: Życzenia na nowy rok.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.12.2022 o 21:10, XL pisze:
> Żeby się Wam stało, czego mi życzycie :)
> Do siego roku!

Wzajemnie.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

3. Data: 2023-01-01 17:12:38

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 31.12.2022 21:10, XL wrote:
> Żeby się Wam stało, czego mi życzycie :)
> Do siego roku!

Ja ci dzidka nieustannie życzę, żeby w końcu pierdolnął o glebę KK...
jest już blisko, kto wie czy nie dzięki wzajemności życzeń.

--
pzdr
Roman

4. Data: 2023-01-01 17:42:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Ja ci dzidka nieustannie życzę, żeby w końcu pierdolnął o glebę KK...
> jest już blisko, kto wie czy nie dzięki wzajemności życzeń.

Ja tobie i sobie życzę, żeby twoja lewacka piana p...ła z twoich ust na
glebę. Ale przymusu nie ma. Piana opadnie - przyjdzie zawierucha i całe
lewactwo jak robactwo zacznie się modlić o ratunek do Boga. KK od ponad
2000 lat ma się dobrze i dalej tak będzie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Dancewicz-apostatka ?
Kościół Trzeciego Tysiąclecia.
(sz)Czekającym.