Fibrosis focalis

1. Data: 2003-12-11 11:11:19

Temat: Fibrosis focalis
Od: "Ewa K." <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o pomoc . Odebralam wynik mammptomu ,jest to wynik wstepny ta
nazwa lacinska nic mi nie tlumaczy . Czy klos moze mi objasnic co oznacza ta
nazwa fibrosis focalis. Bede bardzo wdzieczna ,pozdrawiam Ewa

2. Data: 2003-12-11 17:27:54

Temat: Re: Fibrosis focalis
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ta
> nazwa fibrosis focalis. Bede bardzo wdzieczna ,pozdrawiam Ewa

Podaję za słownikiem: fibrosis focalis -> zwłóknienie ogniskowe.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

Szczepienie odra+swinka+rozyczka
Antyoestrogeny a łysienie androgenowe
owłosienie
Prośba o wyjaśnienie określenia....
Niechec przy zatrudnianiu kobiet w karetkach