Filologia angielski

1. Data: 2003-05-10 22:25:37

Temat: Filologia angielski
Od: "Amayor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Zastanawiam sie na jakie studia pojsc i chetnie poszlabym na filologie
angielska, ale nie wiem jak jest z zatrudnieniem po anglistyce jako
nauczyciel. Jezeli ktos cos wie, to porsze o pomoc.
Pozdrawiam i z gory dziekuje

--
Amayor

2. Data: 2003-05-17 15:14:10

Temat: Re: Filologia angielski
Od: "Ania12" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

O jakim regionie mowisz? I jaki typ zatrudnienia cie interesuje. tez -
miasto czy wies? czy moze male miasteczko? Z mieszkanie czy bez? Jest wiele
pytan a wyposrodkowujac odpowiedz - calkiem niezle........:)
Jest portal www.gratka.pl tam jest link do "dam prace" . Wpisz haslo

3. Data: 2003-05-23 06:33:27

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> angielska, ale nie wiem jak jest z zatrudnieniem po anglistyce jako
> nauczyciel. Jezeli ktos cos wie, to porsze o pomoc.
WItam
Kiedy sama szukałam pracy w szkole (jestem polonistką) i dość regularnie
śledziłam ogłoszenia w prasie, pracy dla polonistów było jak na lekarstwo ,
natomiast większość ogłoszeń ( jakieś 80 %) brzmiało 'zatrudnię anglistę'.
Szanse znalezienia pracy po anglistyce są chyba dość duże .
pozdrawiam
Marzena/Mae

4. Data: 2003-05-24 21:02:13

Temat: Odp: Filologia angielski
Od: "Amayor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> [...]
> natomiast większość ogłoszeń ( jakieś 80 %) brzmiało 'zatrudnię anglistę'.
> Szanse znalezienia pracy po anglistyce są chyba dość duże .

To sie nazywa dobra wiadomosc :-))))

Amayor

5. Data: 2003-06-09 20:31:14

Temat: Filologia angielska -praca
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby ktos w Krakowie konczyl filologie angielska i szukal pracy, to na
pewno nie polecam firmy NORTON. Pracowalam tam 3 lata. Zlodzieje i
wyzyskiwacze.

Edytka-

psycholog i kurs pedagogiczny (awans na naucz. mianowanego)
zabytki
Ankieta do pracy magisterskiej
Język hiszpański W Hiszpanii
egzaminy państwowe z hiszpańskiego