psycholog i kurs pedagogiczny (awans na naucz. mianowanego)

1. Data: 2003-05-12 16:51:37

Temat: psycholog i kurs pedagogiczny (awans na naucz. mianowanego)
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie, czy ktoś spotkał się z koniecznością odbycia kursu
pedagogicznego przez psychologa pracującego w poradni
psychologiczno-pedagogicznej? Jest to u nas warunek awansu na stopień
nauczyciela mianowanego, mnie zaś to wymaganie w przypadku psychologa w
poradni wydaje sie kompletnym bezsensem - przecież on nie prowadzi lekcji, a
do wykonywania swojego zawodu jest chyba przygotowywany w ramach
studiów?!...

pozdrawiam, Agata

2. Data: 2003-05-12 17:19:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poradni wydaje sie kompletnym bezsensem - przecież on nie prowadzi lekcji,
> do wykonywania swojego zawodu jest chyba przygotowywany w ramach

Jak to nie prowadzi lekcji?
A zajęcia reedukacyjne dla dyslektyków to nie lekcje?
To są lekcje tylko dla jednego ucznia IMO o wiele trudniejsze niż zwykłe
lekcje.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2003-05-12 17:20:15

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b9ol06$82k$...@n...onet.pl...
> Jak to nie prowadzi lekcji?
> A zajęcia reedukacyjne dla dyslektyków to nie lekcje?
> To są lekcje tylko dla jednego ucznia IMO o wiele trudniejsze niż zwykłe
> lekcje.

...może dlatego, aby je prowadzić musi miec kurs terapii pedagogicznej lub
studia podyplomowe w tym zakresie, inaczej nie może prowadzić!... ..no i po
co jeszcze dodatkowy "kurs pedagogiczny"?... ..mówię o takim, który nadaje
kwalifikacje pedagogiczne i który muszą zrobić np. osoby uczące w szkole,
które kończyły szkoły czy studia w innej dziedzinie...

Agata

zabytki
Ankieta do pracy magisterskiej
Język hiszpański W Hiszpanii