Filtr do wody i inne rzeczy podłączane do wszelkich instalacji

1. Data: 2003-12-30 19:20:25

Temat: Filtr do wody i inne rzeczy podłączane do wszelkich instalacji
Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku stycznia ruszamy z rozporowadzaniem (to znaczy ekipa rusza
pod fachowym okiem dewelopera) instalacji wszelkiej maści. Czy istnieją
jakieś filtry do wody, które instaluje się na tym odcinku instalacji
(czyli w okolicach głównego zaworu, a nie dopiero na rurach
rozporowadzających wodę po domu) i o innej konstrukcji niż np.
sznurkowe? Przepraszam za ignorancję - słabo się na tym znam, a z
pewnością bedę chciałzałożyć jakiś filtr mając na względzie jakość wody
w pPoznaniu i okolicach, a szkoda by było potem ryć w ścianach, skoro
można to zrobić teraz.

Dodatkowo - jeśli ktoś ma jakieś rady dot. tego, na co powinienem na tym
etapie budowy zwrócić uwagę bądź na co powinienem wydać pieniądze - będę
ogromnie zobowiązany.

--
www.franek.strzelecki.prv.pl

1. Data: 2003-12-31 22:02:06

Od: "Renart F." <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bssj5o$ten$...@t...icpnet.pl...

nie szkodzi, popatrz tam : http://ag.bocznica.org/

--
pozdr.
Renart - usuń "nospam"

1. Data: 2004-01-01 10:09:42

Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renart F. wrote:
> Użytkownik Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:bssj5o$ten$...@t...icpnet.pl...
> Czy istnieją

> nie szkodzi, popatrz tam : http://ag.bocznica.org/

Ze swojej strony będę wdzięczny za Twoją propozycję haseł, które miałbym
wpisać w wyszukiwarce, aby znaleźć satysfakcjonującą odpowiedź na moje
pytanie w liczbie mniejszej niż kilkanaście tysięcy.

--
www.franek.strzelecki.prv.pl

1. Data: 2004-01-02 08:29:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> wrote:
> Ze swojej strony będę wdzięczny za Twoją propozycję haseł, które miałbym
> wpisać w wyszukiwarce, aby znaleźć satysfakcjonującą odpowiedź na moje
> pytanie w liczbie mniejszej niż kilkanaście tysięcy.

Ja tez poprosze :->

W przyszlym tygodniu instaluje sobie w domu filtr weglowy za glownym
zaworem (musze - wodociagi w mojej okolicy maja od paru miesiecy "krotkie
prace remontowe", ktore skutkuja drastycznym pogorszeniem jakosci wody - dla
odkazenia dodaja nieprawdopodobne ilosci chloru) i po radach kolegi i szukaniu
w google cos zgrubsza wiem, ale i tak ostatecznym "autorytetem" bedzie
hydraulik, ktory montowal rzecz u kolegi.

Nie do konca mi to pasuje, bo znaleznione w sieci informacje byly lekko
niepokojace - np. typowy filtr 10'' ma efektywnosc opisywana w jednych
miejscach jako wymiana co 3-6 miesiecy, a w innych okolo 10 m3 - nie wiem
gdzie 10m3 mialoby starczyc na pol roku, ale na pewno nie u mnie.
Ale coz robic - filtr miec musze, a w sieci nic wiecej nie znajde.

No chyba ze Autorytet mi pomoze :->

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2004-01-02 14:30:25

Od: "Renart F." <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bt3a64$hd6$...@n...onet.pl...

> Ja tez poprosze :->
"klęska urodzaju" ? ;-))
moze taki ?
http://www.aqvasystem.com.pl/filtrweg.html
albo kontakt z firmą "formaster" z Kielc nie wiem czy mają www.

> w google cos zgrubsza wiem, ale i tak ostatecznym "autorytetem" bedzie
> hydraulik, ktory montowal rzecz u kolegi.

raczej byłbym ostrożny z tym "autorytetem"

> [...]
> miejscach jako wymiana co 3-6 miesiecy, a w innych okolo 10 m3 - nie wiem
> gdzie 10m3 mialoby starczyc na pol roku, ale na pewno nie u mnie.

filtr węglowy należy instalować z sensem - podobnie jak większość rzeczy
kosztownych i o wąskim spektrum działania - raczej tuż przed poborem wody
pitnej niż na zasilaniu całej instalacji, ale taki jak ten w linku powyżej
wystarczy na parę miesiecy.

--
pozdr.
Renart - usuń "nospam"

[Zmywarki] [Lodowki] [Okapy] Stopien integracji i inne takie...
[PODATKI] - odliczenie odsetek od spłaconego kredytu
schody
Koszt rozbiórki
firma FAGOR