Filtry do wody - odrócona osmoza

1. Data: 2003-11-23 21:52:01

Temat: Filtry do wody - odrócona osmoza
Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto zastosować w domu zestaw filtrów wykorzystujących zjawisko
odróconej osmozy do oczyszczania wody do picia ? Koszt ameykańskiego zestawu
Aqua Filter z mineralizatorem końcowym zaproponowany przez akwizytora to ok.
3500 zł. Czy ktoś może podzielić się doświadczeniami ? Pożytek, eksploatacja
? Jak długo wytrzyma memranka osmotyczna i filtry ?
Krzysztof

1. Data: 2003-11-23 22:18:47

Temat: Re: Filtry do wody - odrócona osmoza
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof J." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
eksploatacja
> ? Jak długo wytrzyma memranka osmotyczna i filtry ?

Było juz o tym nieraz tu na grupie. Poszukaj w archiwaliach (dostępnych
choćby przez www.google.pl) a żeby nie wzbudzać kolejnej wojny filtrowej ja
powiem tylko w skrócie, że filtry te mają bardzo wysoka skutecznośc, tak
wysoką, że woda z nich nie nadaje się do celów spożywczych (jest pozbawiona
mikroelementów) o ile nie jest powtórnie remineralizowana. Jeśli kupisz taki
filtr wraz z remineralizatorem i uważasz, że warto za to wydac taka kupe
pieniędzy, to OK.

J.

1. Data: 2003-11-24 06:11:35

Od: "e2rd" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof J." <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
ok.
> 3500 zł. Czy ktoś może podzielić się doświadczeniami ? Pożytek,

Jak masz brudna wode to kup, tyle ze nie za 3500zl - zestaw RO nie rozniacy
sie niczym od proponowanego przez akwizytora mozna kupic pewnie za mniej niz
1000zl (patrz np http://www.filtry.pomp.pl/index.htm - 950zl).

A reszta na google'ach :)

pozdr,
e2rd
Darek K..

1. Data: 2003-11-24 08:03:04

Od: "Marvin" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rozniacy
> sie niczym od proponowanego przez akwizytora mozna kupic pewnie za mniej

Potwierdzam. W szczególnosci idź na stronę Aquafilter, spisz sobie telefon
do hurtowni, zadzwoń i dowiedz się ile kosztuje korzystanie z usług
akwizytorów :)

Marvin

1. Data: 2003-11-25 22:24:02

Od: "p0li" <p...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
eksploatacja
> ? Jak długo wytrzyma memranka osmotyczna i filtry ?

warto ale z remineralizatorem i podwójną wylewką - woda remineralizowana do
picia a demineralizowana do żelazek, akumilatora samochodowego, chłodnicy i
nawilżaczy (do picia jest za czysta) - pogoń tego akwizytora - ja kupiłem
komplet do samodzielnego montażu na allegro (nówkę z gwarancją) za niecałe
680zł - montaż ok 1,5h z wierceniem otworów (pod wylewkę i przewody wodne) -
eksploatacja - filtry mechanicze (1 i 3 ) wytrzymiją w zależności od
czystości wody od 3 do 9 miesięcy, filtr z kdf-em (2) od 1/2 do 1 roku -
membranka i remineralizator - minimum 3 lata - ceny - filtr 1 i 3 po 9.50zł
w castoramie, 2 - 45zł (z kdf-em, bez -~30-35zł) - membranka - jakieś
200zł, remineralizator - nie wiem. ja mam jeszcze w komplecie zbiornik
wyrównawczy 12l - przydaje sie jak zakręcą wodę :)

--
p0li

Sprzedam mieszkania - TANIO
piecyk wolnostojący
PARKIET-TANIO
Pytanie o lozko
kto z Was mieszka na zaadaptowanym strychu?