Filtry dzbankowe Brita

1. Data: 2006-01-18 17:38:58

Temat: Filtry dzbankowe Brita
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sie zastanawiam nad nabyciem droga kupna :)

Moge prosic Was o opinie jak to sie sprawuje, czy moze jest cos lepszego
na rynku w podobnych cenach? Upatrzylem sobie model Elemaris XL ale nie
wiem czy jest u nas dostepny na rynku.

Dzieki za opinie.

2. Data: 2006-01-18 18:24:03

Temat: Re: Filtry dzbankowe Brita
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie sie zastanawiam nad nabyciem droga kupna :)
>
> Moge prosic Was o opinie jak to sie sprawuje,

W warunkach warszawskich jest to bardzo dobra i wygodna alternatywa do
biegania po wode do sklepu, lub studni glebinowej.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2006-01-18 22:36:21

Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge prosic Was o opinie jak to sie sprawuje, czy moze jest cos lepszego
> na rynku w podobnych cenach? Upatrzylem sobie model Elemaris XL ale nie
> wiem czy jest u nas dostepny na rynku.

Użytkuję od ok 4 miesiecy. Zastrzeżeń generalnie nie mam, poza tym, że
wykonanie mogło by być toche lepsze - mam na myśli w miarę toporną klapkę na
wlew wody, która albo ma tendencję do spadania albo potrafi sie "zacinać"

pozdrawiam
Pablo

4. Data: 2006-01-19 07:08:23

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W warunkach warszawskich jest to bardzo dobra i wygodna alternatywa do
> biegania po wode do sklepu, lub studni glebinowej.

Bo ja wiem mój filtr już się wyczerpał ma 20% a używam go dopiero od
początku stycznia. Wychodzi z tego ze trzeba kupować 12 filtrów rocznie.

5. Data: 2006-01-19 07:22:11

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Bo ja wiem mój filtr już się wyczerpał ma 20% a używam go dopiero od
> początku stycznia. Wychodzi z tego ze trzeba kupować 12 filtrów rocznie.
Mam od kilku lat dzbanek Brita i, niestety,
to jednak drogi interes. Ostatnio kupuję do niego
filtry do dzbanka Anna. Na tyle samo starczają,
a zawsze to prawie 5 zł taniej.
Pozdrawiam
Mira

6. Data: 2006-01-19 07:46:32

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Bo ja wiem mój filtr już się wyczerpał ma 20% a używam go dopiero od
> początku stycznia. Wychodzi z tego ze trzeba kupować 12 filtrów rocznie.

W instukcji jest napisane, że wkład należy wymieniać co 4 tygodnie.
Wskaźnik służy do odmierzania właśnie tych 4 tygodni. Niezależnie,
czy filtr jest używany czy nie.

Witek

7. Data: 2006-01-19 09:33:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Bo ja wiem mój filtr już się wyczerpał ma 20% a używam go dopiero od
> początku stycznia. Wychodzi z tego ze trzeba kupować 12 filtrów

Nie patrz na ten "zegarek" w pokrywce dzbanka, bo on dość mocno "się
śpieszy" ;-) (w końcu w interesie Brity jest jak najczęstsza wymiana
wkładów), po prostu kieruj się prędkością filtrowania wody, jesli jest
wyraźnie wolniejsza niż przy nowym - czas zmienić.

J.

8. Data: 2006-01-19 09:49:28

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jan 2006 08:46:32 +0100
"Witek" <w...@e...com.pl> wrote:

> W instukcji jest napisane, że wkład należy wymieniać co 4 tygodnie.
> Wskaźnik służy do odmierzania właśnie tych 4 tygodni. Niezależnie,
> czy filtr jest używany czy nie.

ja wymieniam co 2-3 miesiace i zero kamienia w czajniku
znaczy, ze dziala :-)

Sierp

9. Data: 2006-01-19 09:53:47

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wkładów), po prostu kieruj się prędkością filtrowania wody, jesli jest
> wyraźnie wolniejsza niż przy nowym - czas zmienić.

Ja używam co prawda filtrów Anna, ale to w zasadzie to samo.
W moim przypadku, gdy w czajniku zaczyna pojawiac się kamień,
znaczy czas na zmianę wkładu. Następuje to co jakieś 5 tyg.

Witek

10. Data: 2006-01-19 10:33:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] po prostu kieruj się prędkością filtrowania wody,
> jesli jest wyraźnie wolniejsza niż przy nowym - czas zmienić.

Erm? 8)

Pozdrawiam
H. (której się wydaje, że to jakoś na odwrót jest - przez stary wkład woda
przelatuje z siłą wodospadu, a po wymianie ciurka, że uschnąć można - a na
wszelki wypadek kieruje się ilością paskudztwa na herbacie :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

kredyt a dzialalnosc gosp.