Finish Parkiet

11. Data: 2005-06-20 13:23:53

Temat: Re: Finish Parkiet
Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może zmień fachowca :-)
> moim zdaniem albo widział źle zrobione, albo to nie był Finish Parkiet.
> Sam mam w 2 pokojach ( w każdym inna grubość) przy czym w salonie mam ten
> cienki (chyba 11 mm)
> nad ogrzewaniem podłogowym i życzę każdemu z parkietem żeby miał tylko
> takie
> szczeliny jak u mnie. ;-))

Ciekawe rozwiazanie, na ogrzewanie w podlodze kladziesz drewno, ktore jest
doskonalym izolatorem ciepla. :) Po co w takim
razie ogrzewanie w podlodze?

> Najszersze nie mają więcej niż 1mm (a nawet nie wiem czy nie mniej)

Ja w parkiecie szczelin w ogole nie mam, ale grzejniki mam na scianach.
Poczekaj pare sezonow grzewczych, gwarantuje ze wyjda Ci duzo wieksze
szpary... chyba ze ten finish parkiet to nie z drewna.

> rzeczywiście jest delikatny (mam jesion), ale nie aż tak strasznie, żeby
> większa łyżka zrobiła mu wgniecenie

Jesion to akurat bardzo twarde drewno, moze lakier jest kiepskiej jakosci.

> (no chyba, że może jakaś wazówa rzycona z dużą siłą). U mnie biega pies
> bawi
> się dziecko i nadal jakoś wygląda (3 lata), parę wgnieceń jest parę rys
> też,
> ale ogólne wrażenie OK. Lakier jest na tyle ciekawy, że raczej się
> wgniecie
> niż odpryśnie, czy zedrze. (może m.in. dlatego że jest cienki)

Kazdy lakier do podlog drewnianych jest elastyczny. Nic nadzwyczajnego.

BoB