Firma/Developer (?) EKO-BUD (Łomianki, Ursynów, Piaseczno-Bema i Julianowska,Białołęka-Cieślewskich etc.)

1. Data: 2002-05-19 08:35:10

Temat: Firma/Developer (?) EKO-BUD (Łomianki, Ursynów, Piaseczno-Bema i Julianowska,Białołęka-Cieślewskich etc.)
Od: "Andrzej i Monika" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !!!

Czy ktoś z szanownych grupowiczów słyszał o firmie pana Waldemara Wolańczyka
EKO-BUD, która postawiła już troche segmentów w okolicach Warszawy i
szykuje
następne inwestycje. Czy ktoś miał doświadczenia z w/w firmą ?
Wielkie dzieki za wszystkie komentarze.
Pozdrawiam. Andrzej

Jako że istnieje kilka firm w Polsce o podobnej nazwie podaje ich
inwestycje:

ŁOMIANKI, ul. Lwowska i Dębowa
URSYNÓW, ul. Bażancia i Kuropatwy
PIASECZNO, ul. Bema
BIAŁOŁĘKA, ul. Cieślewskich
WARSZAWA - WILANÓW, ul. Zaściankowa róg Bruzdowej
PIASECZNO, ul. Julianowska
BOBROWIEC, ul. Bajeczna
WARSZAWA, ul. Fortowa / Renesansowa

1. Data: 2002-05-21 08:34:27

Od: "pmw13" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem i generalnie, jesi ktos chce troche wytanic, to mozna z nia
budowac, kiedys wlasciciel przyjmowal nawet w rozliczeniu samochody ;-))
ale poslizgi i uzeranie sa zawsze, wiem, ze mieli (maja?) klopot z
uzyskaniem pozwolenia na budowe w okolicach Piaseczna (niedaleko drogi z
Konstancina), fundamenty do teraz stoja i niszczeja, chyba, ze wlasnie o to
miejsce chodzi ?
w sumie chyba bym z nimi nie budowal, ale wybor nie domnie nalezy

.net...

drewno/panele w łazience
siatka ogrodzeniowa
Panele bezklejowe