Fisher price lub Tiny love- WROCŁAW

1. Data: 2004-03-31 09:09:19

Temat: Fisher price lub Tiny love- WROCŁAW
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
gdzie we Wroclawiu mozna kupic zabawki Fisher price lub Tiny love?

pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2004-03-31 09:27:14

Temat: Re: Fisher price lub Tiny love- WROCŁAW
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 11:09:19 +0200 I had a dream that Agnieszka
<a...@b...wroc.pl> wrote:
> gdzie we Wroclawiu mozna kupic zabawki Fisher price lub Tiny love?

A czemu nie pytasz na pl.regionalne.wroclaw?

3. Data: 2004-03-31 09:44:24

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> gdzie we Wroclawiu mozna kupic zabawki Fisher price lub Tiny love?

odpowiedziałam na psd
Ewa

4. Data: 2004-03-31 09:54:13

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedziałam na psd
> Ewa

dzieki :-)

co za chore stwierdzenia.
Szantaż czy przedstawienie konsekwencji?
Co zrobić i czy jest szansa - długie! - ale nieobowiązkowe:)
jaki prezent z okazji chrztu?
Re: Jak naprawic malzenstwo