co za chore stwierdzenia.

1. Data: 2004-03-30 15:22:08

Temat: co za chore stwierdzenia.
Od: "Daniel" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge słuchać takich rzeczy jak :JEDYNACY TO SAMOLUBY ITP i inne chore
bzdety.Ja jestem jedynakiem i jakoś zachowuje sie normalnie.I jescze znalazłem
jedną piękną filozofie niewiem czy ona jest normalna ale to że rodzina z jednym
dzieckiem jest strukturą wymierającą.No większej głupoty nie słyszałem ręce
czasem opadają.Może ona być poprostu mniejsza ale nie wymierająca.Ale uważam że
jesli ktoś ma 20-dzieci to cos jest z komputerkiem nie tak.Niestety ale życie
nie jest seksem.A miłość nie tylko jest seksem.prosze pamiętać.

2. Data: 2004-03-30 15:38:07

Temat: Re: co za chore stwierdzenia.
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie moge słuchać takich rzeczy jak :JEDYNACY TO SAMOLUBY ITP i inne chore
> bzdety.Ja jestem jedynakiem i jakoś zachowuje sie normalnie.

[ciach wywód]
Nie chciałabym byc bardzo złośliwa, ale Twoja wypowiedź wskazuje raczej na
to, ze jesteś lekko (?) neurotyczny.
Pamietaj też o spacjach, dużych literach na początku zdania itp.
Każdemu przytrafiaja się potknięcia ale Tobie jakoś szczególnie często.
Czyzby nerwy ponisoły?
Pozdrowienia śle
Ola (jedynaczka przez 9 lat)

3. Data: 2004-03-30 15:40:11

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
życie
> nie jest seksem.A miłość nie tylko jest seksem.prosze pamiętać.

nie nazwałabym tego filozofią a raczej modelem rodziny , kt jest ostatanio
przyjmowany.....

a tak w ogóle o co ci chodziło w tym poście?? i dlczego popadasz w
skarjności?? jak nie jedno dziecko to zaraz 20 ???

a tak do problemu jedynka to zgadzam się jedynacy są bardziej samolubni,
egoistyczni itd tylko tez zalezy co z tymi cechami robi sam zainteresowany
czyli jedynak , nie bardzo umieja się dzielic bo i z kim ?? duzo zalezy tez
od wychowania , rodziców ! tak wiec nie należy uogólniac ale tez coś wtym
jest ;)

Zachowujesz się normalnie , ale wg Twojej oceny czy tez innych ??

pozdr.

Czarownica

4. Data: 2004-03-30 16:19:10

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> "Daniel" <f...@w...pl> wrote in message
> jednym
>
> Alez to jest struktura wymierajaca :-)

Ijon nie przesadzaj to nie jest struktura wymierająca ! :P

Czarownica

5. Data: 2004-03-30 16:54:23

Od: "Kirill" <K...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

>.Ja jestem jedynakiem i jakoś zachowuje sie normalnie.

Cóż za odwagfa. Jesteś równie samokrytyczny jak SLD. Ja też samokrytycznie o
sobie twierdzę, że jestm piękna, mądra i pociągająca.

Kir

6. Data: 2004-03-30 19:39:25

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 Mar 2004 17:22:08 +0200, na pl.soc.rodzina, Daniel napisał(a):
> Niestety ale życie
> nie jest seksem.A miłość nie tylko jest seksem.

To czym właściwie jest seks, gdy chce się mieć jedynaka?

puchaty

7. Data: 2004-03-30 22:01:45

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:
> To czym właściwie jest seks, gdy chce się mieć jedynaka?

Przyjemnością i promowaniem antykoncepcji?

--
pzdr tapta
GG:4082847

8. Data: 2004-03-30 22:10:24

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message
> 30 Mar 2004 17:22:08 +0200, na pl.soc.rodzina,
> To czym właściwie jest seks, gdy chce się mieć jedynaka?

Obowiązkiem :)

9. Data: 2004-03-30 22:18:22

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daniel" <f...@w...pl> wrote in message
> Nie moge słuchać takich rzeczy jak :JEDYNACY TO SAMOLUBY ITP i inne
chore
> bzdety.

No cóż, pewne cechy jedynaków się powtarzają z oczywistych
powodów -nie dzielili miłości rodziców z innymi ludźmi, mieszkania,
miejsca przy stole, czasem pokoju, więc trudniej im "w masie"
zrozumieć pewne sytuacje. Nie wszyscy byli harcerzami...

> Ja jestem jedynakiem i jakoś zachowuje sie normalnie.I

Wiesz ale to właśnie raczej dowód na egocentryzm. (skoro ja nie jestem
jakiś to inni też)

> [...]
słyszałem ręce
> czasem opadają.Może ona być poprostu mniejsza ale nie wymierająca.

A tu faktycznie nieuzasadnione twierdzenie, obecnie ludzie wolą mieć
mniej dzieci niż więcej, także jedynacy może nawet są częstsi.

> Ale uważam że
> jesli ktoś ma 20-dzieci to cos jest z komputerkiem nie tak.

Ile jest takich rodzin? Średnia w Polsce to chyba 1, ileś tam (prawie
2) dzieci na "głowie kobiety".

10. Data: 2004-03-30 22:35:17

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kirill" <K...@c...com> wrote in message
> Cóż za odwagfa. Jesteś równie samokrytyczny jak SLD. Ja też
samokrytycznie o
> sobie twierdzę, że jestm piękna, mądra i pociągająca.

No wiesz ale tak może być. Nie wmawiaj sobie i innym na siłę, że jest
inaczej, bo to faktycznie oznaka niemądrego zachowania.

Podeslij zdjęcie :))

Szantaż czy przedstawienie konsekwencji?
Co zrobić i czy jest szansa - długie! - ale nieobowiązkowe:)
jaki prezent z okazji chrztu?
Re: Jak naprawic malzenstwo
[troszkę OT] Ma ktoś kontakt z SOKRATESEM???