Fladra+jaka_przyprawa?

1. Data: 2001-11-26 12:21:37

Temat: Fladra+jaka_przyprawa?
Od: "Adamu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zapytac czy ktoras z grupowiczek, ew. grupowiczow zna nazwe
przyprawy (ziola) dodawanej do fladerki. Nie chodzi mi o przyprawe typu
"wszystko na raz", "przyprawa do ryb", ale o jakas taka specyficzna. W tym
roku jadlem fladerke w miejscowosc Gąski (to miejscowość między Koszalinem a
Kolobrzegiem) i była mniamniusna własnie z tym czyms (ale sek w tym ze nie
wiem z czym).
Z gory dziekuje
Adam

1. Data: 2001-11-26 14:01:44

Temat: Re: Fladra+jaka_przyprawa?
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kolobrzegiem) i była mniamniusna własnie z tym czyms (ale sek w tym ze nie
tak naprawde to na tak zadane pytanie ciezko odpowiedziec bo nie ma zadnych
tropow. Moja zona robi na przyklad fladre zapiekana z pomidorami i z
chrzanem ale chrzan bys pewnie rozpoznal. W ogole do ryb nalezy uzywac nie
za duzo przypraw. Moze to bylo jakies ziolo typu tymienek czy rozmaryn?
Najlepiej pochwachac sloiczki i przyprawami i samemu ustalic co to moglo byc
Czarek

Serce truskawkowe
Chałeczka
C.K.Kuchnia