Fluor

1. Data: 2001-06-26 09:09:24

Temat: Fluor
Od: "ao" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytając wątek 'jajka i cholesterol' trafiłam na coś takiego:

>takich
>zalecen w przeszlosci bylo juz calkiem sporo z fatalnymi skutkami.
>Wspomne chociazby te trywialne : margaryna,cukier (krzepi),
>fluor itp ...

i mam pytanie co z fluorem nie tak? Pytam poważnie, nie słyszałam o
'fatalnych skutkach' stosowania fluoru.....

zaintrygowana Agnieszka.

2. Data: 2001-06-29 08:51:49

Temat: Re: Fluor
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"ao" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Czytając wątek 'jajka i cholesterol' trafiłam na coś takiego:

> i mam pytanie co z fluorem nie tak? Pytam poważnie, nie słyszałam o
> 'fatalnych skutkach' stosowania fluoru.....
>
> zaintrygowana Agnieszka.

Przeczytaj :

http://www.fluoridealert.org/fluoride-facts.htm

http://www.fluoridealert.org/fluoride-statement.htm

http://www.second-opinions.co.uk/fluorideharm.html

Jurek

3. Data: 2001-06-29 11:28:14

Temat: Odp: Fluor
Od: "ao" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik George Zieba <b...@o...com.au> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@p...google.
com...

> Przeczytaj :

> [...]

Poczytałam i wyszło mi, że fluoryzowanie wody pitnej nie przynosząc
wymiernych korzyści może (i często prowadzi) do przedawkowania tego
pierwiastka. Nie wynika z tego jednak czy fluor (nieprzedawkowany i podawany
tylko dzieciom do pojawienia się zębów trzonowych) wzmacnia zęby
zmniejszając ryzyko próchnicy (oczywiście przy zachowaniu higieny jamy....)
czy też może przynieść więcej szkody niż pożytku.

Mając nadzieję na odpowiedź, pozdrawiam.
Agnieszka

dzieci, mleko i kakao
KSSWD
ksswd
(spam)Amortyzatory i inne części do samochodów zachodnich i japońskich
praca