Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia

11. Data: 2003-01-31 19:45:12

Temat: Re: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b16imp$qbm$1@news.tpi.pl...
> I masz dobre cisnienie i bierzez leki bo tak pani powiedziala?
Pieknie,
> pieknie....

Cisnienie samodzielnie zacząłem mierzyć już po rozpoczęciu zażywania
leków i w tym stanie mam ciśnienie w granicach przyzwoitości. Sam
zastanawiałem się nad tym, czy nie spróbować zaprzestać przyjmowania
leku i sprawdzić, jak zachowuje się ciśnienie, ale obecnie jestem
"rozchwiany" zdrowotnie (określenie dziwne, wiem, ale opisanie tego
byłoby tematem na kilkanaście kilobajtów tekstu, więc daruję sobie),
więc szkoda mi przerywać nagle po miesiącu przyjmowanie leku, bo jesli
cokolwiek zmieni się na gorsze, to i tak nie będę miał pewności, co jest
przyczyną.

--
Lejak
j...@p...onet.pl

12. Data: 2003-01-31 20:14:52

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> więc szkoda mi przerywać nagle po miesiącu przyjmowanie leku, bo jesli
> cokolwiek zmieni się na gorsze, to i tak nie będę miał pewności, co jest

Oczywiście, że nie należy przerywać pobierania leków, ale tak faktycznie, to
te ciśnienie "na lekach" nie jest znów takie rewelacyjne. Efekt powinien byc
ciutkę lepszy... Poczekaj miesiąc i jak się nie poprawi to daj znać :-)
Po całej dyskusji nie rozumiem, skąd w temacie znalazł się wyraz "fobia"...

Juanito

13. Data: 2003-03-22 20:46:10

Temat: Odp: Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Od: "Graża" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest choroba białego fartucha też to mam u lekarza 180/120 a w domu
135/80
Robert

Motylica watrobowa
odsprzedam taniej Cilest