Forma do muffin

1. Data: 2001-09-17 12:31:15

Temat: Re: Forma do muffin
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria U. <m...@f...onet.pl> wrote in message
news:3BA5EE06.EB17C68F@friko6.onet.pl...
> Czy ktos sie orientuje gdzie w Krakowie mozna kupic forme do pieczenia
> muffinow?
z tego co wiem mozna kupic w IKEA, tez sie przymierzam. Co do ceny to
niestety nie wiem.
Asia

1. Data: 2001-09-17 12:35:18

Temat: Forma do muffin
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie orientuje gdzie w Krakowie mozna kupic forme do pieczenia
muffinow? A jesli tak, to ile mniej wiecej kosztuje i na co zwracac
uwage przy kupnie? (jezeli sa rozne, to ktore lepsze?). Pomyslalam o
takim prezencie dla siostry, nie wiem, czy to dobry pomysl?

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-09-17 12:49:59

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> Maria U. <m...@f...onet.pl> wrote in message
> z tego co wiem mozna kupic w IKEA, tez sie przymierzam. Co do ceny to
> niestety nie wiem.
> Asia

Dzieki za odzew! Mam nadzieje, ze to dobry trop. Czy ktos cos jeszcze wie?

Maria

1. Data: 2001-09-17 13:13:46

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria U." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za odzew! Mam nadzieje, ze to dobry trop. Czy ktos cos jeszcze wie?

Jeszcze HIT - w miejscu, gdzie różne formy i brytfanki. Chyba ok. 10 zł, ale
nie pamiętam zbyt dobrze.
Kasia

1. Data: 2001-09-17 17:35:18

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
wiadomości news:9o4srk$o2d$1@druid.ceti.com.pl...
> Jeszcze HIT - w miejscu, gdzie różne formy i brytfanki. Chyba ok. 10 zł,
ale
> nie pamiętam zbyt dobrze.
> Kasia

Hejka;-))))

Dzisiaj bylam w Hicie i nie znalazlam, byly jedynie papierowe foremki;-((( W
IKEI podobno bywaja, bylam niedawno i tlumaczono mi, ze sie skonczyly (tak
na marginesie, obsluga jest tam tragiczne, 20 min czekalam, az mi ktos raczy
pomoc;-((((
Jezeli ktos nabedzie omawiane foremki to prosze o sygnal, bo takze
poszukuje;-))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-09-17 17:58:35

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria U." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzieki za odzew! Mam nadzieje, ze to dobry trop. Czy ktos cos jeszcze wie?

Ja kupiłem w IKEA i używam. Są ok. Cena chyba 39 zł.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-09-18 07:52:03

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Kaliope

> Jezeli ktos nabedzie omawiane foremki to prosze o sygnal,
> bo takze poszukuje;-))))))))

W Tesco widziałam, nie wiem czemu nie kupiłam... Ale dzisiaj kupię.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-18 21:10:16

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości

> W Tesco widziałam, nie wiem czemu nie kupiłam... Ale dzisiaj kupię.

Hejka;-)))

I co? Udalo sie kupic??? Maz mnie udusi jak pojedziemy do Tesco i nie
bedzie, bo od 2 tyg. go molestuje, jezdzimy po roznych dziwnych miejscach i
kupic nie mozemy;-))))))

Pozdrawiam wieczorowa pora;-)

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-09-20 06:10:18

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Kaliope

> [...]
> Tesco i nie
> bedzie, bo od 2 tyg. go molestuje, jezdzimy po roznych

Nie udało się, psia krwia !!! Wyszły :-//

Ponieważ wczoraj padł serwer i nie udało mi się tego posta wysłać, to
dzisiaj dopisuję, że kupiłam te formy (dwie, a co !) w Hicie na
Górczewskiej w Wawie (Kaliope, ale Ty nie jesteś z Wawy, nie?)

1. Data: 2001-09-21 08:27:05

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope wrote:

> I co? Udalo sie kupic??? Maz mnie udusi jak pojedziemy do Tesco i nie
> bedzie, bo od 2 tyg. go molestuje, jezdzimy po roznych dziwnych miejscach i
> kupic nie mozemy;-)))))) (...)

I jak Kaliope, udalo Ci sie kupic forme? Ja wczoraj nabylam w Ikea, jest tam
jeszcze spory zapas. Cena - 39 zl.

Pozdrawiam
Maria

RE: Jakie mieliscie ciasto?