Fotodepilacja a depilacja laserem

1. Data: 2005-03-01 13:17:18

Temat: Fotodepilacja a depilacja laserem
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym roznia sie te dwie metody depilacji? Depilacje laserem robilam juz
kiedys - faktycznie trwala i bezbolesna. A fotodepilacja? Czy ktos z was ma
porownanie? Nie wiem na co sie zdecydowac tym razem, czy znowu laser czy
zaeksperymentowac z fotodepilacja ( nieco tansza).

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-01 14:53:07

Temat: Re: Fotodepilacja a depilacja laserem
Od: "Agat" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Depilacje laserem robiłam juz kiedyś" - kiedy, tzn. chodzi mi o to na ile
taka depilacja starcz. Bo ja myślałam, że taką robi się raz i cebulki
zniszczone na zawsze. Ale poprawcie jeśli się mylę :)
Pozdrawiam
Agat

1. Data: 2005-03-01 15:29:06

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agat" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> napisał w wiadomości
> "Depilacje laserem robiłam juz kiedyś" - kiedy, tzn. chodzi mi o to na ile
> taka depilacja starcz. Bo ja myślałam, że taką robi się raz i cebulki
> zniszczone na zawsze. Ale poprawcie jeśli się mylę :)

Na zawsze:). Przynajmniej u mnie dziala juz jakies 4 lata:) Ale jak sie
zrobi lydki, to mozna jeszcze pachy i co tam kto chce;) A wszystko na raz to
za droga impreza, przynajmniej jak dla mnie. Po prostu teraz przymierzam sie
do innej czesci ciala;).

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-01 15:38:11

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> porownanie? Nie wiem na co sie zdecydowac tym razem, czy znowu laser czy
> zaeksperymentowac z fotodepilacja ( nieco tansza).

Ja nie mam żadnych doświadczeń ze stałą depilacją, ale chciałabym się Ciebie
zapytać o laser. Ile zabiegów było potrzebne w Twoim przypadku? Rzeczywiście
nie odrasta nic a nic?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-01 16:18:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agat wrote:
> Bo ja myślałam, że taką robi się raz i
> cebulki zniszczone na zawsze. Ale poprawcie jeśli się mylę :)

Wg mojego prof. od technologii laserowych, depilacja laserem powinna byc
przeprowadzona 3 razy. Poniewaz wlosy maja 3 stadia wzrostu i zeby trafic na
stadium wzrostu u kazdego z nich nalezy przeprowadzic w odstepach te
zabiegi.

Zazula

1. Data: 2005-03-01 19:42:27

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> Ciebie
> zapytać o laser. Ile zabiegów było potrzebne w Twoim przypadku?

W moim przypadku w niektorych miejscach zupelnie wystarczyly 3 zabiegi - nie
odrasta nic a nic. Powinnam byla zrobic jeden dodatkowy zabieg, ale wtedy
juz nie mialam pieniedzy, bo gdzieniegdzie wloski pojawiaja sie, ale ciagle
w tych samych miejscach i malutko i slabe - niedobitki jakies. Z tym ze
jestem brunetka i te wloski mialam bardzo mocne. Generalnie moge polecic.
Moja kolezanka, miala mniej i slabsze i nic jej nie odrasta po 3-4
zabiegach.
No a teraz to chce sie tych niedobikow pozbyc i przy okazji zrobic dodatkowe
obszary, coby juz na zawsze zapomniec o wosku i tym podobnych;).
I mam dylemat, bo fotodepilacja mnie kusi, ale nie wiem czy jest rownie
skuteczna.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-01 20:21:36

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisał(a):

> [...]
> I mam dylemat, bo fotodepilacja mnie kusi, ale nie wiem czy jest rownie

kurcze, tyle o tym mówicie...

moze mnie uświadomicie, jak wygląda taki "zabieg" i ile właściwie to
kosztuje??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-01 20:34:03

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> moze mnie uświadomicie, jak wygląda taki "zabieg" i ile właściwie to
> kosztuje??

Zerknij na stronę Wojtka, który zwykle się odzywa przy temacie depilacji
laserowej
http://www.studio-light.pl/
Tam jest dokładnie opisany zabieg i podany cennik.
Na przykład łydki kosztują 400 zł za 1 seans, a trzeba zrobić minimum 3
razy.
Więc to dosyć droga impreza, ale z drugiej strony pomysleć, że można się
pożegnać z depilatorem na zawsze... :)
Pewnie ceny w mniejszych miastach są trochę niższe, ale tak to mniej więcej
wygląda.

1. Data: 2005-03-01 20:37:20

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W moim przypadku w niektorych miejscach zupelnie wystarczyly 3 zabiegi -
> nie odrasta nic a nic.

A powiedz jeszcze gdzie to robilaś, bo ja się noszę z zamiarem, ale mam
trochę cykora pójść w nie sprawdzone miejsce...

pozdrówka
Karolina

1. Data: 2005-03-01 20:39:33

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> moze mnie uświadomicie, jak wygląda taki "zabieg" i ile właściwie to
> kosztuje??
http://www.studio-light.pl/index.html
http://www.afrodytasalon.pl/

pozdrówka