Alessandro

1. Data: 2005-02-28 19:19:13

Temat: Alessandro
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoras z Was moze uzywala pielegnacyjnych produktow (odzywki, serum, kremy
do rak itp.) do paznokci firmy Alessandro? Co sadzicie na ich ten temat?
Sadzac po archiwalnych postach, ta firma byla calkiem popularna jakies 2
lata temu.

Pozdrawiam, Ada.

1. Data: 2005-03-01 13:19:12

Temat: Re: Alessandro
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ada" <a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
temat?
> Sadzac po archiwalnych postach, ta firma byla calkiem popularna jakies 2

lakiery sa jedne z najtrwalszych i najlepszych, jakich mi sie zdarzylo
uzywac, plus ladne kolory, ale ostatnio raz sie nacielam - sliczny srebrny
kolorek okazal sie wielce odpryskujacy :( tak ze generalnie super, ale, jak
widac, moze sie
zdarzyc wpadka.

odzywki maja dobra opinie wsrod znajomych, kremy do rak - mialam probke,
rzeczywiscie znakomity, tylko cene ma rownie wybitna :)
podsumowujac, polecam te firme kazdej maniaczce dekoracji pazurow.

-- kasica

olejki do masazu
olejki do masazu
celulit ..