olejki do masazu

1. Data: 2005-02-28 19:09:56

Temat: olejki do masazu
Od: "Marjan" <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozecie mi polecic jakis ladnie pachnacy olejek do masazu i ewentualnie
miejsca w Warszawie gdzie moglbym go kupic, moze jakies trony www o masazu
bo nic konkretnego nie udalo mi sie znalesc...

p.s. aha moze ktos wie gdzie moglbym kupic w stolicy papier do drukowanai
prasowanek, lub gdzie moglbym zamowic jakis wzlasny wzor - allegro odpada

z gory dzieki

--
Pzdr