celulit ..

1. Data: 2005-02-28 18:52:35

Temat: celulit ..
Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat pewnie nudny jak sama skrorka pomaranczowa .. ale ta ostatnio jest dla
mnie widocznym problemem .. - cwicze .. masuje sie taka szorstka gabka ze na
sucho to nigdy bym sie nawet po dloniach nia nie dotknela .. i??? no wlasnie
.. szukam jakis specyfikow ..
oczywiscie rozsadnych .. nie stac mnie na jakies preparaty za 70 zl od
fiolki ..
wrocilam wlasnie ze mojego ukochanego sklepu- apteki .. i widzialam takie
cos .. jak serum ..( kurcze jaka to firma .??)) ale jakies takie 3d effect..
3 cmm mniej po 3 tygodniach .. itp ..

pomozcie ...
isiak

1. Data: 2005-02-28 20:45:10

Temat: Re: celulit ..
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jakies takie 3d effect..
> 3 cmm mniej po 3 tygodniach .. itp ..

tiaa a świstak siedzi i zawija ...
dieta, ruch ,masaze ,serum erisa.
p.

1. Data: 2005-02-28 21:26:48

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

isiak wrote:
> [...]
> cos .. jak serum ..( kurcze jaka to firma .??)) ale jakies takie 3d effect..

eveline...

nie dziala, nie kupuj...
z serii eri Kruszna chwalila takie serum o kolorze pomaranczowym....

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-02-28 21:34:22

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

isiak wrote:
> [...]
> cos .. jak serum ..( kurcze jaka to firma .??)) ale jakies takie 3d effect..

z serii lirene erisa Kruszna chwalila takie serum o kolorze pomaranczowym....

--
*****

1. Data: 2005-03-01 08:50:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-28 22:34,Użytkownik Nick(i) ziewnął szeroko i rzekł:

> nie dziala, nie kupuj...
> z serii lirene erisa Kruszna chwalila takie serum o kolorze
> pomaranczowym....

Podkreślę, że serum, a nie żel. Fajne to było, skóra jędrna, centymetrów
mi nie ubyło co prawda, ale zawzsze jakiś efekt był. Natomiast trzeba je
używać regularnie, żeby jakieś efekty mieć, a ja stanęłam na dwóch
opakowaniach (i to nie pod rząd zużytych), bo mało to wydajne, a i
samozaparcia nie miałam :) Serum nadal polecam, natomiast nie mogę się
wypowiadać co do długodystansowych efektów.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-01 12:59:32

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
> samozaparcia nie miałam :) Serum nadal polecam, natomiast nie mogę się
> wypowiadać co do długodystansowych efektów.

Ja też chwalę. Skóra zrobiła się gładka, miła w dotyku. Celulitu nie
miałam, więc się nie wypowiem, jak serum na to działa. Na temat
centymetrów też się powstrzymam, bo ciągle się odchudzam, więc
centymetry ubywają mi z innych względów. Ale moim zdaniem działanie
ujędrniające tego kremu jest bardzo dobre. No i pachnie naprawdę bardzo
przyjemnie.
Ania

1. Data: 2005-03-01 18:29:33

Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wlasnie
> .. szukam jakis specyfikow ..
> oczywiscie rozsadnych .. nie stac mnie na jakies preparaty za 70 zl od

Ja ostatnio używałam preparatów firmy Ziaja ( peeling, oliwka i zel) i po
systematycznym stosowaniu widzialam efekty. Calosc nie byla droga, ale
dokladnie ceny nie pamietam.

Pozdr
Monika

aquoalina
krem VICHY dla mezczyzny
NAJNOWSZE FASONY BUTOW DAMSKICH, NAJTANIEJ !!!
Galenic-demakijaż-3in1- Gdzie w Krakowie??
farmona/bielenda/radical gdzie w Krakowie?