Re: celulit ..

From: "A.L." <a...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: celulit ..
Date: Tue, 01 Mar 2005 13:59:32 +0100

Kruszyzna napisał(a):
> Dnia 2005-02-28 22:34,Użytkownik Nick(i) ziewnął szeroko i rzekł:

> Podkreślę, że serum, a nie żel. Fajne to było, skóra jędrna, centymetrów
> mi nie ubyło co prawda, ale zawzsze jakiś efekt był. Natomiast trzeba je
> używać regularnie, żeby jakieś efekty mieć, a ja stanęłam na dwóch
> opakowaniach (i to nie pod rząd zużytych), bo mało to wydajne, a i
> samozaparcia nie miałam :) Serum nadal polecam, natomiast nie mogę się
> wypowiadać co do długodystansowych efektów.

Ja też chwalę. Skóra zrobiła się gładka, miła w dotyku. Celulitu nie
miałam, więc się nie wypowiem, jak serum na to działa. Na temat
centymetrów też się powstrzymam, bo ciągle się odchudzam, więc
centymetry ubywają mi z innych względów. Ale moim zdaniem działanie
ujędrniające tego kremu jest bardzo dobre. No i pachnie naprawdę bardzo
przyjemnie.
Ania