Fotorelacja z wjazdu pod Strzeche Akademicka (Sniezka)

1. Data: 2005-08-17 13:23:24

Temat: Fotorelacja z wjazdu pod Strzeche Akademicka (Sniezka)
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapraszam do ogladania fotrelacji z proby zdobycia Sniezki. Proba niestety
nieudana , gdyz okropna pogoda (deszcz i mokra mgla) zmusila nas do powrotu.
Nastepnym razem bedziemy zwracac uwage na prognoze pogody.

Tak wiec Sniezka wciaz nie zdobyta...
http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria4/index.html

wiecej na www.mono-ski.prv.pl ale trzeba zamknac ta cholerna reklamke z
servisu prv.pl ktora zaslania menu
lub wejscie z www.rolins.neostrada.pl

pozdrawiam!

2. Data: 2005-08-17 13:35:48

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ladny ten bruk na zdjeciu nr 1

Leszek :-)

3. Data: 2005-08-17 13:43:06

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ladny ten bruk na zdjeciu nr 1

Tylko na zdjeciach wyglada ladnie i rowno, zapewniam ze w rzeczywistosci na
zwyklym wozku jest nie do pokonania... na goralu jest ok tyle ze wielka
stromizna jest tam miejscami ( na zdjeciach tez tego nie widac )

4. Data: 2005-08-17 13:53:17

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins"

> [...]
> zwyklym wozku jest nie do pokonania... na goralu jest ok tyle ze wielka
> stromizna jest tam miejscami ( na zdjeciach tez tego nie widac )

Zartuje :)
Na tym zdjeciu doskonale widac, ze sa w nim niesamowite dziury, ale
faktycznie podjazd nie wyglada stromo

Leszek

5. Data: 2005-08-17 13:54:24

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rolins pisze w news:ddvdnu$t0a$1@news.onet.pl

> Tak wiec Sniezka wciaz nie zdobyta...
> http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria4/index.html

Ale jak tam jest pięknie! Przecudne te zdjęcia, warto je obejrzeć
dla samej przyjemnośco oglądania. Życzę zdobycia Śnieżki
następnym razem, trzymam kciuki, powodzenia!!

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2005-08-17 14:13:06

Od: "J.K." <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins" <rolins********@o2.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> [...]
__________________>

Rolins .... jestes GOSC nr.1 !
przez duze ''G''
inaczej mowiac Podziwiam Cie !!!

Powiedz mi czy idzie tam samochodem dojechac
wjechac,dotrzec

3mKasie
;-)
Pozdr.J.K.

7. Data: 2005-08-17 14:19:54

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz mi czy idzie tam samochodem dojechac
> wjechac,dotrzec

Wjechac sie da tyle ze nikt tam nie wposci samochodu bez zezwolenia
(Karkonoski Park Narodowy - wjazd przez bramke) . Mozna rozmawiac z
dyrektorem KPN-u lub z dostawcami towarow do schronisk wysokogorskich, oni
maja stale przepustki. (np szefem Strzechy Akademickiej - mily czlowiek,
powinien sie zgodzic)

8. Data: 2005-08-17 14:27:11

Od: "J.K." <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maja stale przepustki. (np szefem Strzechy Akademickiej - mily czlowiek,

_________>

ale sprobowac warto , mooooze aaaakurat ;-)

Pozdr. J.K.

9. Data: 2005-08-17 15:01:39

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strzecha to to co jest troszke powyżej?

jest jeszcze tylko schronisko pod Sniezka. Do celu zabraklo nam okolo
godziny podjazdu

10. Data: 2005-08-17 15:02:14

Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Strzecha to to co jest troszke powyżej Samotni jesli tak to widok na
Śniezne Kotły jest ehh co tu pisać trza to zobaczyć ehh dawnom tam już
był buuuuu
No i gratulacje i chyle czoła.
Zdrówka

--
Wesoły rencista ze smutną rentą
-(keramp(fikołek)interia.pl)-

Pozyczka z PFRONu na zakup/wykup mieszkania -czy to mozliwe?
Dojazdy do Warsztatów Terapii Zajęciowej,
Mieszkanie bez barier...
Mówiący sticker
Zakupy w Akson