Francuskie na słono

1. Data: 2001-02-25 02:33:20

Temat: Francuskie na słono
Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Szukam przepisów na pyszności z użyciem ciasta francuskiego, ale nie na
słodkości.
Czy możecie mi podrzucić pomysły na coś wartego spróbowania?
Pozdrawiam
MałaM

1. Data: 2001-02-25 09:20:38

Temat: Re: Francuskie na słono
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje na farsz pieczarki z niewielka iloscia cebuli - pyszne:) kiedys
jadlam tez pyszne rogaliki francuskie z fetą i szpinakiem na ostro.

1. Data: 2001-02-25 10:37:01

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna je pokroic na paseczki, ale niezbyt cienkie, lekko je skrecic jak
spiralke, i tak zapiec. Powstana fajne "paluszki". Dla urozmaicenia mozna je
posypac ziarnem sezamowym lub pikantnym zoltym serem czy tez po prostu
papryka.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-25 11:42:14

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powstana fajne "paluszki". Dla urozmaicenia mozna je
> posypac ziarnem sezamowym lub pikantnym zoltym serem czy tez po prostu
> papryka.

lub - jesli ktos lubi - kminkiem

1. Data: 2001-02-25 18:06:17

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-25 20:00:24

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani, podrzućcie mi proszę jakieś pomysły
> MałaM

Z pasztetem ( rogaliki ), z ostrym serem pleśniowym, z różnymi masami
mięsnymi

--
ostry

Kto chce przepis na rogaliki???
Uniknąć tragedii !
nalesniki, jajecznice, ... szybkie i łatwe
Bezy - jak uzyskać oczekiwany efekt?
mam mieso..