Fresk - knajpka

1. Data: 2007-07-09 09:43:12

Temat: Fresk - knajpka
Od: "Nie Winna" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem zainteresowanty stworzeniem "fresku" na suficie - w knajpie. Może to
być reprodukcja, cokolwiek.

Maje pytanie jak to najszybciej można zrealizować, technika dowolna, sposób
wykonania też.
Ma ktoś pomyś jak to można zrealizaować w miare szybko i tanio, nie chodzi
mi o studenta ASP który za odpowiednią opatą wykona mi przez 4 miesiące coś
na suficie, moża podoby efekt można dzisiaj osoągnąć przy użyciu jakiejś
nowsze technoligi :) ... rzutnik, nadruk ... sam nie wiem.
Bybym wdzieczny za pomoc.

T.

2. Data: 2007-07-11 21:27:04

Temat: Re: Fresk - knajpka
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Winna napisał(a):
> [...]
> na suficie, moża podoby efekt można dzisiaj osoągnąć przy użyciu jakiejś
> nowsze technoligi :) ... rzutnik, nadruk ... sam nie wiem.

Nadruk na suficie?
;-)
Dobra kolacja i już masz co sobie zamarzysz.
http://www.cyber.com.pl/archiwum/12/21.shtml
pozdr. Jerzy

obicie wypoczynku- z czego?
armatura kraków