Frywolitki w BLUE CITY-Warszawa

Data: 2005-01-27 18:46:35
Temat: Frywolitki w BLUE CITY-Warszawa
Od: "iga doręgowska" <i...@g...pl>

Drogie forumowiczki!
Byłam dziś tak sobie od niechcenia w BLUE CITY w pasmanterii, żeby popatrzeć
co mają. Zaczepiła mnie miła Pani i spytała co robię ( z robótek
oczywiście:). Więc nieśmiało powiedziałam, że coś tam czasem dziergam na
szydełku a ostatnio zaczęłam uczyć się frywolitek...Pani krzyknęła z
uradowaniem i jakby nigdy nic zaproponowała żebym przyszła na spokanie,
które organizuje jakaś zapalona frywolitka. Będzie można popatrzeć co robi i
jak robi. zapewne będzie można też podpytać itd. Ekspedientka zapisała mój
nr tel. i powiedziała że będą dzwonić, kiedy dokładnie odbędzie się
spotkanie ( najprawdopodobniej w ostatnią sobotę lub niedzielę lutego).

Ja chętnie wpadnę , może i któraś z Was skorzysta z okazji:)
Zaznaczam, że należy sie pojawić w pasmanterii osobiście i zapisać na listę.
( może można i telefonicznie - nie pytałam:)
to tyle pozdrawiam
Iga