Fryzjer z Lublina

1. Data: 2003-09-29 06:40:36

Temat: Fryzjer z Lublina
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

POszukuje dobrego fryzjera z Lublina ktory diametralnie zmieni
fryzurke...Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-09-29 08:50:56

Temat: Re: Fryzjer z Lublina
Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> POszukuje dobrego fryzjera z Lublina ktory diametralnie zmieni
> fryzurke...Pozdrawiam KAsia

moze sprobuj w salonie TRENDY na głebokiej?

pozdr.

mm

1. Data: 2003-09-29 08:54:56

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> moze sprobuj w salonie TRENDY na głebokiej?
>
> pozdr.
>
> mm
Sprobowac moge zawsze tylko nie chce sie czuc potem zawiedziona.Poszukuje
kogos kto mi doradzi a potem wykona tak abym byla zadowolona. POszukuje
kogos sprawdzonego-fachowca. POzdro KAsia

1. Data: 2003-09-29 14:20:20

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> POszukuje dobrego fryzjera z Lublina ktory diametralnie zmieni
> fryzurke...Pozdrawiam KAsia
>
> Polecama Montownie Fryzur- Kadus na ul Puławskiej Pan Emil jest
genialnyyyy

1. Data: 2003-09-29 21:24:59

Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisała:

> Polecama Montownie Fryzur- Kadus na ul Puławskiej Pan Emil jest
> genialnyyyy

co innego slyszalem...
rozmawialem na temat montowni - wyglada to tak.
przychodzi dziewczyna, facetr ja strzyze, przy okazji "bajerka"
jak swietnie wyglada i jakie ma wloski wiec sie podoba...

a kobiety, ktore ida i zalezy im na fryzurze a nie bajerce sa
w montowni tylko raz - pierwszy i ostatni...

pozdr.

mm

dobra kosmetyczka w Trojmiescie
Melange?