Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsga
te.pl
From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Fw: dowcip .... ?
Date: 6 Jun 2004 07:53:57 +0200
Organization: email<>news gateway
Lines: 65
Message-ID: <004601c44b8a$9ed166b0$d4b7010a@aalde8e7h21i7u>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1086501237 25778 213.180.130.18 (6 Jun 2004 05:53:57
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 6 Jun 2004 05:53:57 GMT
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-Received: from aalde8e7h21i7u ([217.113.228.97]) by idn1.idn.org.pl with Microsoft
SMTPSVC(5.0.2195.6713); Sun, 6 Jun 2004 07:53:22 +0200
X-Received: from aalde8e7h21i7u ([217.113.228.97]) by idn1.idn.org.pl with Microsoft
SMTPSVC(5.0.2195.6713); Sun, 6 Jun 2004 07:53:22 +0200
X-Received: from aalde8e7h21i7u ([217.113.228.97]) by idn1.idn.org.pl with Microsoft
SMTPSVC(5.0.2195.6713); Sun, 6 Jun 2004 07:53:22 +0200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:37116
Ukryj nagłówki
> UWAGA: NAJPIERW WYGODNIE USIĄDŹ
>
> Po kazdym locie, piloci linii lotniczych sa zobowiazani do wypelnienia
> kwestionariusza nt. problemow technicznych, napotkanych podczas lotu.
> Formularz jest nastepnie przekazywany mechanikom w celu dokonania
> odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechanikow sa wpisywane w dolnej czesci
> kwestionariusza, by umozliwic pilotom zapoznanie sie z nimi przed
nastepnym
> lotem. Nikt nigdy nie twierdzil, ze zalogi naziemne i mechanicy sa
> pozbawieni poczucia humoru. Ponizej zamieszczono kilka aktualnych
przykladow
> podanych przez pilotow linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez
> mechanikow. Przy okazji warto zauwazyc, ze QUANTAS jest jedyna z wielkich
> linii lotniczych, ktora nigdy nie miala powaznego wypadku...
>
> P = problem zgloszony przez pilota
> O = Odpowiedz mechanikow
>
> P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.
> O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opona podwozia glownego.
>
> P: Przebieg lotu probnego OK. Jedynie uklad automatycznego ladowania
> przyziemia bardzo twardo.
> O: W tej maszynie nie zainstalowano ukladu automatycznego ladowania.
>
> P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.
> O: Cos umocowano w kokpicie.
>
> P: Martwe owady na wiatrochronie.
> O: Zamowiono zywe.
>
> P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokosc' obniza lot 200 stop/minute.
> O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
>
> P: Slady przeciekow na prawym podwoziu glownym.
> O: Slady zatarto.
>
> P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
> O: Obnizono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.
>
> P: Zaciski blokujace powoduja unieruchamianie dzwigni przepustnic.
> O: Wlasnie po to sa.
> P: Uklad IFF nie dziala.
> O: Uklad IFF zawsze nie dziala kiedy jest wylaczony.
>
> P: Przypuszczalnie szybia wiatrochronu jest peknieta.
> O: Przypuszczalnie jest to prawda.
>
> P: Brak silnika nr 3.
> O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krotkich poszukiwaniach.
>
> P: Samolot smiesznie reaguje na stery.
> O: Samolot upomniano by przestal, latal prosto i zachowywal sie powaznie.
>
> P: Radar mruczy.
> O: Przeprogramowano radar by mowil.
>
> P: Mysz w kokpicie.
> O: Zainstalowano kota.
>
>
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi
|