Fw: unia europejska - farmaceuta + lekarz

1. Data: 2002-12-30 15:50:43

Temat: Fw: unia europejska - farmaceuta + lekarz
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce mo?na mi?ae te dwa zawody, tylko nie mo?na ich równocze?nie
> wykonywaae ;)

Nieprawda, taka sytuacja dotyczy kogos kto ma skonczony wydz. lekarski i
stomatologiczny. Natomiast nie mozna zrobic np. lekarskiego, a po nim
farmaceutycznego. Przynajmniej tak mnie uczono na studiach, jestem po
lekarskim, a jak to jest w zyciu to nie wiem

Czy ktos moglby mi wutlumaczayc dlaczego nie? Zwlaszcza teraz jak studia sa
odplatne?

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwnikowków i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla
alergików, diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz
www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2002-12-30 22:16:44

Temat: Re: Fw: unia europejska - farmaceuta + lekarz
Od: p...@p...onet.pl (Pivo) szukaj wiadomości tego autora

Ca?kowita nieprawda spotka?em wiele osób które po sko?czeniu wydzia?u
lekarskiego studiowa?y jeszcze farmacj? nie jest to zabronione,
natomiast tak jak ju? tu napisano nie mo?na wykonywa? tych zawodów
równocze?nie. Ju? kilka wieków temu rozdzielono te dwa zawody i nie
by? to polski pomys?, dla dociekliwych polecam podr?cznik dla
studentów farmacji "Historia farmacji".
Pozdr.

WPŁYW ANGINY NA ZAPALENIE STAWÓW
unia europejska - farmaceuta + lekarz