GDZIE KORDONKI?

1. Data: 2002-04-12 07:17:55

Temat: GDZIE KORDONKI?
Od: "Hania" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki.
Mam 33 lata, mieszkam w Rzeszowie. Jestem nowym użytkownikiem forum i
jeszcze nie bardzo potrafię się tutaj poruszać. Moją pasją jest
szydełkowanie. Mam problemy z zakupem kordonków. Może są jakieś sklepy
internetowe które oferują takie rzeczy?
Pozdrawiam. Hania.

1. Data: 2002-04-12 13:54:28

Temat: Re: GDZIE KORDONKI?
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze nie bardzo potrafię się tutaj poruszać. Moją pasją jest
> szydełkowanie. Mam problemy z zakupem kordonków. Może są jakieś sklepy

Sprobuj tu:
www.pasmanteria-jola.pl

Grazyna

1. Data: 2002-04-12 18:01:29

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a961p8$7sb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jeszcze nie bardzo potrafię się tutaj poruszać. Moją pasją jest
> szydełkowanie. Mam problemy z zakupem kordonków. Może są jakieś sklepy

Hobby Studio sprzedaje nici do szydelkowania DMC 50 g za 12,20 zl, a Anchor
50 g za 9,50 zl, Kokardka z Torunia Ariadne po 10 g za 1,80, a 100 g za
12,90 - oba to sklepy wysylkowe, nie internetowe.
Elzbieta

1. Data: 2002-04-13 08:44:57

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam krajanke, tez jestem z Rzeszowa, mam 22 lata. kordonki do
szydelkowania zwykle kupuje w Domarze na Jagiellonskiej lub na Galezowskiego
(obok sklepu z kapeluszami), mozna jeszcze w Gigancie na Dabrowskiego.
Czeska Snehurka kosztuje od 3,50 do 4 zl za 1 glowke.

pozdrawiam
maja

1. Data: 2002-04-16 07:44:06

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju, bardzo Ci dziękuję. Do tej pory kupowałam kordonki w pasmanterii koło
rynku (w tym pasażu obok blaszaków), ale ostatnio są tam strasznie drogie
("Ariadna"-15,30 za 100g). Muszę pochodzić trochę po mieście i rozeznać
sprawę.
Cieszę się, że ktoś w pobliżu ma podobne hobby, bo wśród znajomych moja
pasja odbierana jest zazwyczaj z uśmiechem.
Serdecznie pozdrawiam. Hania.

1. Data: 2002-04-16 09:57:40

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i dobra, niech się uśmiechają. Od samego uśmiechania nie przybędzie im
pięknego koronkowego obrusa. Będą zdani na fabryczną sztancę i grozi in
pomylenie własnego stołu ze stolem sąsiada.
Gocha

1. Data: 2002-04-16 13:54:26

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a...@n...przemo.priv.pl...
> [...]
> pięknego koronkowego obrusa. Będą zdani na fabryczną sztancę i grozi in
> pomylenie własnego stołu ze stolem sąsiada.

pomylenie stolu jeszcze nie jest takie straszne. A co powiecie o recznie
haftowanej poscieli versus sprzedawana w sklepie . Czy takie pomylenie mebli
nie byloby obarczone wiekszymi konsekwencjami?;)

Ilona

szydełkowe ciuszki
Motywy indiańskie!
mulina mnie dzis wkurzyla