GMO na talerzu ?

1. Data: 2000-03-15 12:10:31

Temat: GMO na talerzu ?
Od: "Mariusz Olejniczak" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze przekazac mi dokladniejsze informacje na temat statusu
prawnego GMO w Polsce ?
Ogladajac wczoraj telewizje uslyszalem, ze w ramach harmonizacji naszego
praw z prawem UE od 20 kwietnia zaczyna dzialac ustawa lub rozporzadzenie
dotyczace znakowania zywnosci wytworzonej z uzyciem GMO.
Czy ktos wie moze cos blizej na ten temat, czy tekst ten dostepny jest w
postaci elektronicznej ?
Szczegolnie interesują mnie problemy typu podpuszczki (chymozyny) otrzymanej
z wykorzystywaniem modyfikowanych bakterii ?
Czy nalezy traktowac ja jako produkt genetycznie modyfikowany i jak wtedy
traktowac sery produkowane z jej uzyciem ?

Mariusz Olejniczak
m...@p...onet.pl