GOFRY- szukam dobrego przepisu

1. Data: 2003-07-13 10:54:20

Temat: GOFRY- szukam dobrego przepisu
Od: "Levis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie. Potrzebuję dobrej receptury na zwykłe gofry takie jak są
sprzedawane z budek w mieście...
Korzystałem już z internetowych przepisów, które zawierały w swoim składzie
jajka, tluszcz, makę, cukier, proszek do pieczenia i sól.
Ale co z tego wyszło?? NIC!!
No wiec wychodzą mi za kazdym razem jakieś gumofilce nadmuchane, które można
wyginać na różne sposoby :D
A do tego jak "ładnie" pachną... jak omlet z jajek na słodko FUJ.
A ja potrzebuje mieć GOFRY suche i kruche. Dodam, iż używam zwykłej
supermarketowej gofrownicy.
Czy zna ktoś dobry przepis??

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-07-13 12:40:39

Temat: Re: GOFRY- szukam dobrego przepisu
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Levis" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja potrzebuje mieć GOFRY suche i kruche.

Kto tu niedawno doradzal, zeby gofry zaraz po wypieczeniu oprzec o cos (tak,
zeby dotykaly jak najmniej powierzchni) i w ten sposob odparowac wilgoc.
Wtedy beda bardziej chrupkie.

1. Data: 2003-07-13 12:50:31

Od: "Levis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehe :) calkiem dobry pomysł, ale ja moge je jeszcze w gofrownicy zwinąć
jak dywan, a póżnie to juz nie wiem co by z znich zostało...

1. Data: 2003-07-13 15:46:13

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe :) calkiem dobry pomysł, ale ja moge je jeszcze w gofrownicy zwinąć
> jak dywan, a póżnie to juz nie wiem co by z znich zostało...
dolonczam sie do prosby o przepis na dobre ciasto gofrowe :) mam takie same
problemy z nimi :((
dodam ze jeszcze sie prawie nie oparzylem przy tym :p

1. Data: 2003-07-15 12:38:01

Od: "ACF" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię z gofrownicy marketowej a skład zbliżony do podanego przy czym
dodaje tylko wodę mineralną - żadnego mleka i piekę jakieś 10 - 15 minut,
po wyciągnieciu są chrupiące i się łamią a nie wyginają.
Po upieczeniu kładę je na kratkę wyciągniętą z piekarnika - mają obieg
powietrza i sie nie odparzają tak jak od talerza.

Pozdrawiam
Agnieszka

Witajcie :)
Kraków