GOŁA DUPA W OKNIE

1. Data: 2003-03-26 16:11:03

Temat: GOŁA DUPA W OKNIE
Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

He,
stoje "se" na dworcu, dziasiaj oczywiście, pociąg (pulman) rusza, i nagle przy
drzwiach, goła wystawiona przyciśnięta do
szyby dupa -
ciekawe czy to był jakiś ekshibicjonista, czy co - pokazał dupe jak już byłl pewny że
nikt go nie złapie i nie rozpozna i
pociąg odjedzie.
Ciekawe, co taka osoba w takim momencie odczuwa...... Nie wiem jak tam u was w
wielkim świecie, ale u nas raczej rzadko
spotykane.
Co taką osobą może rządzić, jakie ma zyski?.....

1. Data: 2003-03-26 16:32:59

Temat: Re: GOŁA DUPA W OKNIE
Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> He,
> stoje "se" na dworcu, dziasiaj oczywiście, pociąg (pulman) rusza, i nagle
przy drzwiach, goła wystawiona przyciśnięta do
> szyby dupa -

Prawdopodobnie ta dupa chciała skorzystać ze słonecznej pogody i poopalać się
troszkę.
No ale, że była to dupa, więc jak to dupa - nie wiedziała, że przez szybę to
niemożliwe.

V-V

1. Data: 2003-03-26 16:52:14

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik <v...@o...pl> po
krótkim namyśle nic nie mówiąc powiedział w
wiadomości 1...@n...onet.pl...
> przy drzwiach, goła wystawiona przyciśnięta do
>
> Prawdopodobnie ta dupa chciała skorzystać ze słonecznej pogody i poopalać się
> troszkę.

Eeee nieeeeeeeeeeee, na pewno okno było ocienione, przecież dworzec zawsze jest pod
kolumnami i jest cień - w pociągu samym
też jest raczej cienisto - - ta opcja raczej odpada. - tu nie było żadnego opalania.
Ale klin, o cholera. Tu o coś
poważniejszego chodzi.

> No ale, że była to dupa, więc jak to dupa - nie wiedziała, że przez szybę to
> niemożliwe.

A może miała to wszystko w dupie? To nie była szyba w oknie, tylko w drzwiach (w
pulmanie - tak potocznie to te pociągi z
przedziałami) drzwi wyjściowe.

MAGDA NAWROCKA - Depresja - STRZAŁ
Deja vu
szukam psychiatry wroclaw