GRA, a wiec pierdol sie falszywa szmato.

21. Data: 2006-11-19 20:14:22

Temat: Re: GRA, a wiec pierdol sie falszywa szmato.
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wymiot napisał(a):

> daj jej rzułtom kartkę

Tak, tak, ja kcem rzułtom kartkem, a najlepiej od razu czerwonom, bo
nie lubiem rzułtego.

Pzdr.
Maja

22. Data: 2006-11-20 22:48:29

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny <n...@C...com> napisał(a):

> Wy nedzne oszustki. Po chuj gracie? Co to za gra? Co ma na celu, do czego
> ma prowadzic, wieczne myslenia nad tym co chce sie robic, czego nie powinno
> sie robic, a co wypadaloby by zrobic aby ten koles byl na kazde moje
> skinienie palca? Ja olewam ta GRE,

/ciach/

ah ta dzisiejsza mlodziez, taki jezyk wulgarny uzywa.

ten watek powinien miec tytul :"Z pamietnika frustrata"

Buzia Kociu.

23. Data: 2006-11-20 23:13:42

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Nov 2006 22:48:29 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> Buzia Kociu.

Tak bardzo cie lubie.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

GRA, a wiec pierdole sie falszywa szmato.
Kary na psp (część VI)
Dlaczego....
... bo siła jest w nas ! :)
"Milosc od pierwszego wejrzenia"- ciag dalszy