GRONA GNIEWU...

1. Data: 2009-12-06 20:39:22

Temat: GRONA GNIEWU...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... dojrzewają.

Co zrobił kapitalizm z człowieka...

Ciężkie czasy nastały dla Polaków. dzisiaj widziałem przez okno w swoim
biurze,
jak mojego bardzo dobrego sąsiada jacyś jego znajomi wnosili prawie
nieprzytomnego do domu. Jeszcze go w takim stanie nigdy nie widziałem, nie
mógł
ustać na własnych nogach, a że chłopisko ciężkie, to go wciągało dwóch po
schodach i przy drzwiach, już na leżąco do korytarza... Facet nigdy tak się
nie
upijał, prowdzi mały biznes i jest daleko po 50-ce. Kiedyś się usmiechał,
jak ja
byłem napruty jak meserszmidt.. Prawdopodobnie przyczyną jego załamania było
to,
że dwa tygod nie temu powiesił się jego 41 letni pomocnik, w piwnicy bloku
swojej konkubiny, z którą miał dziecko. Ten pomocnik był tydzień przed swoją
samobójczą śmiercią u mnie i podziwiał mój kominek, który sam zrobiłem i sam
się
chwalił, że wszystko potrafi zrobić. Faktycznie, sąsiadowi cały dom
wyremontował, od wykafelkowania garażu, aż po elewację. Przyjechał na te
tereny
z Podhala, góral na niego sąsiad mówił... Był taki zawsze usmiechnięty i też
śmiał się, jak miałem kiedyś kaca i łapałem się za brzuch...

Życie teraz to jedna wielka udręka, ludzie już w nic nie wierzą, upadają
najsilniejsi z dnia na dzień...

boukun
"boukun" <b...@n...pl> wrote in message

Tak to jest gdy dopuści się partie szmondaków do knesejmu i władzy.