Jest całkiem nieźle

1. Data: 2009-12-06 18:43:48

Temat: Jest całkiem nieźle
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Jest całkiem nieźle, nie ma co narzekać. Jednak cały czas wspominam piękne
czasy dziesięć lat temu mojego religijnego nawrócenia. Poznałem wtedy ludzi
ze wspólnot, rekolekcje, wspólne wyjazdy w góry. To było jak objawienie,
wspaniale się czułem, ale się skończyło. Dziś mieszkam na wsi, gdzie nie ma
grup gdzie mógłbym się spotykać.

2. Data: 2009-12-06 18:44:57

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:43:48 +0100, Sakujami napisał(a):

> [...]
> wspaniale się czułem, ale się skończyło. Dziś mieszkam na wsi, gdzie nie ma

Do kościoła idź. Kościół macie chyba? - powinno Ci wystarczyć po
nawróceniu...
--

Ikselka.

3. Data: 2009-12-06 19:30:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiesz może jak potoczyły się dalsze losy tych "pięknych, wspaniałych
ludzi",
którzy ci wtedy pomogli?
Bo wiesz, gdyby oni tak samo jak ty niezbyt pięknie i wspaniale wylądowali,
to wtedy byłaby dopiero niezła afera. ;)

--
CB

4. Data: 2009-12-06 20:13:14

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawienie, wspaniale się czułem, ale się skończyło. Dziś mieszkam na wsi,
> gdzie nie ma grup gdzie mógłbym się spotykać.

A co za problem stworzyć taką grupę?

5. Data: 2009-12-06 20:44:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" napisał:

> wspaniale się czułem, ale się skończyło. Dziś mieszkam na wsi,
> gdzie nie ma grup gdzie mógłbym się spotykać.

W Poznaniu jest Taize na przełomie roku.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2009-12-06 21:17:19

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Poznaniu jest Taize na przełomie roku.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Ano jest, ale tylko od 29 grudnia do 02 stycznia - kilka dnia, a Kolega
zapewne myślał o czymś badziej trwałym.

7. Data: 2009-12-06 21:40:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:17:19 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ano jest, ale tylko od 29 grudnia do 02 stycznia - kilka dnia, a Kolega
> zapewne myślał o czymś badziej trwałym.

Małżeństwo proponuję. Kościelne. Skoro tak mu brak towarzystwa w wierze.
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-06 21:46:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Ano jest, ale tylko od 29 grudnia do 02 stycznia - kilka dnia, a Kolega
> zapewne myślał o czymś badziej trwałym.

Szklana kulka działa? Do każdego tematu musisz się wpieprzyć?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

9. Data: 2009-12-06 21:52:12

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Małżeństwo proponuję. Kościelne. Skoro tak mu brak towarzystwa w wierze.
> --
>
> Ikselka.

Który zakon proponujesz? :D

10. Data: 2009-12-06 21:53:26

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szklana kulka działa? Do każdego tematu musisz się wpieprzyć?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Co Ci nie pasuje? Wytłumacz.

Hop! Ša! Ša!