Jest całkiem nieźle

211. Data: 2009-12-21 21:04:10

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 21:42:01 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> byłoby

> projektu,
> połapał,

> Początki zawsze z Franią, też ma programator... :-)))))))

Tylko kompilatora się nie da zainstalowac :->
--

Ikselka.

212. Data: 2009-12-22 08:46:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Było o C++ i ekonomice używania pointerów. O praniu chwilowo wtedy
> zapomnialam.
> :->

I ty na spotkaniu ze znajomymi o "ekonomice pointerów" rozmawiałaś? :-)

To nawet nie jest to że ci nie wierzę, w te wszystkie opowieści (Bo w
końcu każdy sie tam może interesować programowaniem, tańcem brzucha,
etruskimi freskami (jesli dobrze pamiętam) i jeszcze paroma setkami
innych rzeczy)

Problem w tym, że te twoje opowieści i sposób dzielenia sie nimi ze
światem (znaczy z nami) jest taki hmmmm... groteskowy.

I tak irracjonalnie "wypiekowonatwarzowy" :-)

Stalker

213. Data: 2009-12-22 17:09:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 09:46:44 +0100, Stalker napisał(a):

> I ty na spotkaniu ze znajomymi o "ekonomice pointerów" rozmawiałaś? :-)

Z JEDNYM z dwojga. Drugie stało jak/o żona Lota i się tak samo dziwiło, jak
Ty teraz.

> To nawet nie jest to że ci nie wierzę, w te wszystkie opowieści (Bo w
> końcu każdy sie tam może interesować programowaniem, tańcem brzucha,
> etruskimi freskami (jesli dobrze pamiętam)

Pompejańskim malarstwem.

> i jeszcze paroma setkami
> innych rzeczy)

Dokładnie coś koło tego.

> Problem w tym, że te twoje opowieści i sposób dzielenia sie nimi ze
> światem (znaczy z nami) jest taki hmmmm... groteskowy.

Bo trudno podzielić się czymś ze swiatem, który nie ma zadnych
zainteresowan - dla niego posiadanie ich juz samo w sobie jest groteskowe.

> I tak irracjonalnie "wypiekowonatwarzowy" :-)

Jak przystało na pasję.

--

Ikselka.

214. Data: 2010-01-05 08:10:02

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było o C++ i ekonomice używania pointerów. O praniu chwilowo wtedy
> zapomnialam.
> :->

Ech, iksi, iksi ...
I co, mieliście jakieś wnioski dot. tej ekonomiki ? ;)
Pamiętasz z tego coś praktycznego, w stylu: może
wtedy zostawić C++ z jej pointerami a zainteresować
się Javą (a dzisiaj jest też alternatywnie C#), która
ma "głowę wolną" od wskaźników ?

215. Data: 2010-01-05 12:56:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2010 09:10:02 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> wtedy zostawić C++ z jej pointerami a zainteresować
> się Javą (a dzisiaj jest też alternatywnie C#), która

Javę też polizałam - pare apletów się napisało.
--

Ikselka.

216. Data: 2010-01-05 13:01:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2010 09:10:02 +0100, Redart napisał(a):

> Ech, iksi, iksi ...
> I co, mieliście jakieś wnioski dot. tej ekonomiki ? ;)

Ja się raczej go radziłam, bo wtedy się uczyłam :-)

--

Ikselka.

Hop! Ša! Ša!
DOPIERO CO...