Jest całkiem nieźle

201. Data: 2009-12-20 20:30:40

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:07:30 +0100, Sakujami napisał(a):

> Zajmowałem się programowaniem

Jakim? tak z ciekawości pytam, bo też się tym interesowałam kiedyś. No ale
za wcześnie się urodziłam, aby w to wejść tak, jak bym chciała. Bardzo mnie
to pociąga, moge zapomnieć o bozym świecie, kiedy mogę sie tylko tym zająć.
A rzadko mogę i dlatego sporo już zapomniałam, sporo się też zmieniło,
rozwinęło, a ja pozostaję w tyle, bo nie mam motywacji - w TYM wieku ;-).

> ale to dawno a ostatnio nie robiłem nic nawet
> dla siebie.

No, to powinieneś zacząć właśnie od tego. :-)

> Zrozumiałem że ejstem szczęśliwym człowiekiem, nic mi nie dolega, historia
> mojego życia jest w porządku, nie popełniłem w życiu błędów

A żebyś wiedział, że ja mam tak samo. Widzisz, bo nie można żyć
oczekiwaniami, marzeniami - trzeba umieć cieszyć się tym, co już jest
dobrego. Na to, co wymieniłeś, wielu ludzi chętnie zamieniłoby swoje błędy,
choroby i życiowe zapętlenie.
--

Ikselka.

202. Data: 2009-12-20 20:38:07

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim? tak z ciekawości pytam, bo też się tym interesowałam kiedyś. No ale

Moim ulubionym środowiskiem programowania jest Delphi, gdy byłem w pracy to
programowałem w C++ i językach specyficznych dla firmy.
Ale w obecnych czasach dominuje Java

> [...]
> oczekiwaniami, marzeniami - trzeba umieć cieszyć się tym, co już jest
> dobrego. Na to, co wymieniłeś, wielu ludzi chętnie zamieniłoby swoje

Okazuje się że to co uważałem za moje błędy było najlepszymi decyzjami w
życiu.
Tylko że teraz żyję czekaniem a moje życie jest wyjątkowo bierne, np.
głównie słucham muzyki.

203. Data: 2009-12-20 20:48:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:38:07 +0100, Sakujami napisał(a):

> Moim ulubionym środowiskiem programowania jest Delphi, gdy byłem w pracy

Czyli obecnie nie pracujesz... To chyba jest powód. Rozumiem, że jest Ci
ciężko.

> programowałem w C++ i językach specyficznych dla firmy.
> Ale w obecnych czasach dominuje Java

Oj tak. C++ nie jest mi obce, Java też. Delphi mniej. Turbopascala miałam
się okazję kiedyś uczyć i lubiłam. Moim ulubionym zajęciem byłoby
programowanie baz danych.

> Okazuje się że to co uważałem za moje błędy było najlepszymi decyzjami w
> życiu.
> Tylko że teraz żyję czekaniem a moje życie jest wyjątkowo bierne, np.
> głównie słucham muzyki.

Mieszkasz z kimś? czy sam? Samotność nie jest dobra.
--

Ikselka.

204. Data: 2009-12-20 20:51:15

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkasz z kimś? czy sam? Samotność nie jest dobra.

Mieszkam z Ojcem i Bratem

205. Data: 2009-12-20 20:55:32

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości

> Mieszkam poza miastem i nie mam gdzie spotkać różnych ludzi, ale moje
> problemy w ostatnich dniach zniknęły

Wszędzie ich spotkasz, ale po prostu do nich wyjdź. Może i na początku
zaliczysz wiele wpadek. Może. Tylko one nauczą Cię, jak uniknąć ich na
przyszłość. Idź do ludzi, Sakujami:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

206. Data: 2009-12-21 10:13:50

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Oj tak. C++ nie jest mi obce, Java też. Delphi mniej. Turbopascala miałam
> się okazję kiedyś uczyć i lubiłam. Moim ulubionym zajęciem byłoby
> programowanie baz danych.

Podziwiam, znajomość programowania u kobiet nie jest częsta.

207. Data: 2009-12-21 16:45:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 11:13:50 +0100, Sakujami napisał(a):

> Podziwiam, znajomość programowania u kobiet nie jest częsta.

To wynika ze stereotypu kobiety, który kobiety wręcz same napędzają, nie
mając zainteresowań po prostu :-(

Kiedyś spotkałam się z rodziną MŚK - on programista, ona
"ubezpieczeniowiec". On rozmowny, wesoły, ona milcząca i źle do mnie
nastawiona. Zaczęła się rozmowa, zapytałam "co u was" - więc on coś o
pracy, tzn co robią aktualnie w pracy, ja zapytałam o szczegóły projektu,
od słowa do słowa "dyskusja naukowa". W pewnym momencie facet się połapał,
że żonę ponosi, bo nie mogla ani słowem się wciąć, nawet jednym... A ona ze
swoim mężem ni dudu, żadnych wspólnych zainteresowań, małżeństwo na
zakręcie. Chyba nietrudno się domyślic, jaki jest jej obecny stosunek do
mnie. Zetknięcie stereotypu z przeciwieństwem. Tak uważam.
I żeby nie było - z własnym mężem też mam o czym pogadać.

Oj, lubię, lubię programowanie. Wciąga mnie jak innych brydż.
--

Ikselka.

208. Data: 2009-12-21 19:52:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> od słowa do słowa "dyskusja naukowa". W pewnym momencie facet się połapał,
> że żonę ponosi, bo nie mogla ani słowem się wciąć, nawet jednym...

Trzeba było zjechać na pranie: http://i33.tinypic.com/28rmq6g.jpg.

Qra

209. Data: 2009-12-21 20:42:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Trzeba było zjechać na pranie: http://i33.tinypic.com/28rmq6g.jpg.
>
> Qra

Początki zawsze z Franią, też ma programator... :-)))))))

210. Data: 2009-12-21 20:59:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 20:52:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Trzeba było zjechać na pranie: http://i33.tinypic.com/28rmq6g.jpg.
>
> Qra

Było o C++ i ekonomice używania pointerów. O praniu chwilowo wtedy
zapomnialam.
:->
--

Ikselka.