GRYPA

1. Data: 2009-10-30 15:45:08

Temat: GRYPA
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ali-Oli pomaga na powikłania grypowe!

1 główka czosnku
1-2 całe świeże jajka
szczypta soli
Szklanka oliwy lub oleju.

Zmiksować. Zażywać 3 do 4 x 1 łyżeczkę od herbaty dziennie.
Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego
i innych mięs.

2. Data: 2009-10-31 17:30:01

Temat: Re: GRYPA
Od: arek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 16:45, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!
>
> Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego

Sprobuj inna miksture - czysta woda, moze byc z kranu.

Zazywac tak jak twoj srodek, 3 do 4 lyzeczki na dzien.

Nie zwiekszaj dawki! ;)

Pomaga na powiklania tzw. grypowe.

Arek

3. Data: 2009-11-12 16:43:58

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

co za bzdury......

4. Data: 2009-11-12 17:23:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FD" <f...@o...pl> wrote in message

> co za bzdury......

Wiesz lepiej? To przetestuj.

5. Data: 2009-11-12 22:45:13

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

FD pisze:

> co za bzdury......

Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.

6. Data: 2009-11-12 22:54:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 23:45:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.

Na wątrobę i nie tylko.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-13 16:17:26

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa pisze:

> Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.
W większych dawkach to prawie wszystko jest szkodliwe, nawet woda.
Piszecie bzdury i tyle. Jeden wymyśli a dziesięciu powtórzy.
Trujący czosnek, buahahaha i trująca cebula lol.

8. Data: 2009-11-13 16:32:00

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Dawid pisze:

> W większych dawkach to prawie wszystko jest szkodliwe, nawet woda.
> Piszecie bzdury i tyle. Jeden wymyśli a dziesięciu powtórzy.
> Trujący czosnek, buahahaha i trująca cebula lol.

Schrup sobie dwie solidne główki czosnku... Z góry współczuję Twojej
wątrobie ;)

9. Data: 2009-11-13 17:16:59

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa pisze:

> Schrup sobie dwie solidne główki czosnku... Z góry współczuję Twojej
> wątrobie ;)
Ale jesteś uparty.
http://www.sfd.pl/Czosnek-t317078.html
Przeczytaj pierwszy post, ludzie niektórych nacji chyba są bez wątroby :-)

10. Data: 2009-11-13 20:43:00

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid pisze:

> Ale jesteś uparty.
> http://www.sfd.pl/Czosnek-t317078.html
> Przeczytaj pierwszy post, ludzie niektórych nacji chyba są bez wątroby :-)

Przeczytałem pierwszy post i... nic, nic o
nacjach, nic o wpływie czosnku na wątrobę.
Może jesz za dużo czosnku i na wzrok ci padło...

AW

dobry, naprawde dobry pilnik?
Elektrolux pralka +plamy na ubraniach
nagły zakup pralki na odległość; kto ma Bosch Classixx 6 WOR ?
lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją
Wali z muszli.