Galasy i co z nimi

1. Data: 2015-05-27 11:30:02

Temat: Galasy i co z nimi
Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!

Pozostały na moich świerkach po zwalczonym ochojniku stare, suche galasy,
zbrązowiałe, zeszłoroczne i starsze.

Co z nimi robić?
Pozostawić na drzewie?
Wyłamywać? (niestety często wyłamują się z gałązką)

Majka

P.S. (odsyłam w tym miejscu też zainteresowanych walką z ochojnikiem do wątku:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.ogrod
y/WdZwZMomMk8
Odniosłam sukces. Przynajmniej na teraz, co będzie później nie wiem. Świerki
przyrastają, mszyc nie ma, nie ma nowych zielonych galasów. Przyrosty są proste, be
chorobowych porażeń i zgięć)