Galenic - znacie taka firme ?

1. Data: 2003-02-18 20:04:33

Temat: Galenic - znacie taka firme ?
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis przy okazji poszukiwania probki Effaclar K pani w aptece polecila i
dala mi probki zelu i kremu z serii do cery problemowej. Powiedziala, ze te
kosmetyki dzialaja podobnie do Effaclar'u. Cenowo sa z tej samej polki. Czy
znacie moze te firme i kosmetyki?

Bozenka :-)

1. Data: 2003-02-19 07:16:12

Temat: Re: Galenic - znacie taka firme ?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetyki dzialaja podobnie do Effaclar'u. Cenowo sa z tej samej polki. Czy

czesc,
nie uzywałam ale zajrzyj tutaj
http://www.oceanic.pl/mapa.htm

magik