Gangren

1. Data: 2002-08-18 14:49:04

Temat: Gangren
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest? Mam od jakiegos czasu takie zgrubienie na nadgarstku, nie moge
sie na nim oprzec ani zginac swobodnie reki. Czasami to jest bardzo bolesne
czasami na kilka tygodni przestaje bolec. Moja lekarka powiedziala mi ze to
prawdopodobnie gangren. Czy moglby mi ktos powiedziec cos na ten temat? Nie
moge znalesc na sieci informacji o tym "schorzeniu"?

2. Data: 2002-08-18 17:01:41

Temat: Re: Gangren
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Aug 2002 16:49:04 +0200, Kropelka <k...@n...serwery.pl>
wrote:
> [...]
> prawdopodobnie gangren. Czy moglby mi ktos powiedziec cos na ten temat? Nie
> moge znalesc na sieci informacji o tym "schorzeniu"?

Prawopodobnie jest to ganglion.
Proszę przeczytać :
http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=551

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

Re[12]: Clen dla koni ?
Sex analny w ciąży?
ucho:)
mukowiscytoza - pytanie.
utrata sluchu wskutek bledu lekarskiego ?