Garnki Philipiak a zmywarka?

1. Data: 2008-02-28 15:28:30

Temat: Garnki Philipiak a zmywarka?
Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zostałam "uszczęśliwiona" prze teściów kompletem garnków Philipiak. Niestety w
związku z tym nie mogę ich sprzedać :-( Mam więc pytanie, bo w instrukcji nic nie
jest napisane: czy można je myć w zmywarce? Ja wiem, że jest XXI wiek i że wszystko
się myje w zmywarce, ale w instrukcji jest napisane tylko o pokrywkach :-)
Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
Agnieszka
Ps. Jeszcze jakiś czas temu może bym się ucieszyła, ale uważam, że te garnki nie są
tyle warte, a poza tym oczekujemy Dzidziusia i za ich cenę miałabym całą wyprawkę :-(

--
www.przyprawa.com.pl

2. Data: 2008-02-28 16:23:00

Temat: Re: Garnki Philipiak a zmywarka?
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:fq6juv$3ua$1@news.lublin.pl
> [...]
> Ps. Jeszcze jakiś czas temu może bym się ucieszyła, ale uważam, że te
> garnki nie są tyle warte, a poza tym oczekujemy Dzidziusia i za ich

kobiecie nigdy nie dogodzi, zawsze będzie jakieś ale
az

3. Data: 2008-02-28 18:17:03

Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> kobiecie nigdy nie dogodzi, zawsze będzie jakieś ale
> az

Witam!
Guzik prawda! Po prostu uważam, że w momencie kiedy mamy naprawdę ogromne wydatki
związane z przyjściem dziecka na świat kupowanie mi garnków za takie pieniądze jest
bezsensowne. Tym bardziej, że jestem już dziesięć lat po ślubie i mam kuchnię
wyposażoną. Uważam poza tym, że naprawdę wypasiony i bardzo dobry komplet garnków
można spokojnie kupić za 1000 zł.
A jeśli chodzi o mycie ich w zmywarce to coś wiesz na ten temat?
Agnieszka

--
www.przyprawa.com.pl

4. Data: 2008-02-28 20:14:38

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:fq6tr3$pdt$1@news.lublin.pl
> [...]
> kupić za 1000 zł.
> A jeśli chodzi o mycie ich w zmywarce to coś wiesz na ten temat?

ja myję, choć nigdzie nie znalazłm czy można
az

5. Data: 2008-02-29 00:14:13

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nawet w drogich garnkach po jakimś czasie mycia w zmywarce aluminium (jesli jest)
bedzie się na krawędziach syfiło.
JaC

-----

6. Data: 2008-02-29 12:11:46

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Nawet w drogich garnkach po jakimś czasie mycia w zmywarce aluminium
> (jesli jest) bedzie się na krawędziach syfiło. JaC
>

> -----

skoro nie umiesz odpisywać i jesteś uperty jak osił to na moje pytanie juz
nie musisz bo zakładam na Ciebie fitr, ....... jesteś mądry inaczej to juz
wszyszcy wiedza , narazie
az

7. Data: 2008-02-29 13:38:39

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 29, 1:11 pm, "mikont" <q...@g...pl> wrote:
> Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomościnews:fq7ijr$42h$1@news.wp.pl
> skoro nie umiesz odpisywać i jesteś uperty jak osił to na moje pytanie juz
> nie musisz bo zakładam na Ciebie fitr

lol

Ad. topic, ja myje w zmywarce wszystko, to co mozna, to czego nie
mozna. Klawiature komputerowa ostatnio wypralem, dziala :) (dwa
przebiegi musiala sie prac, taka usyfiona byla).

8. Data: 2008-02-29 14:32:04

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

arek schrieb:

> lol
>
> Ad. topic, ja myje w zmywarce wszystko, to co mozna, to czego nie
> mozna. Klawiature komputerowa ostatnio wypralem, dziala :) (dwa
> przebiegi musiala sie prac, taka usyfiona byla).

A ile/jak ja potem suszyles?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

9. Data: 2008-02-29 18:59:00

Od: barney <"barney[WON]"@adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka D. pisze:

Uważam poza tym, że naprawdę wypasiony i bardzo dobry komplet garnków
można spokojnie kupić za 1000 zł.

Dzizus!!! Zerknalem na ceny, te gary kosztuja od 3 do 6 kzl... Gratuluje
tesciow, maja rozmach ;))
Same gary sa stalowe, na bank mozna myc w zmywarce. Nie wiem jak z
pokrywkami, w moich popekaly plastiki w uchwytach, ale przez dwa lata
sie trzymaly wiec nie wiem czy to przez zmywarke. Zadzwon na infolinie.
Za taka kase powinni Ci przyslac Okrase do domu na konsultacje ;)

--
barney

10. Data: 2008-02-29 21:50:42

Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <"barney[WON]"@adres.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie trzymaly wiec nie wiem czy to przez zmywarke. Zadzwon na infolinie.
> Za taka kase powinni Ci przyslac Okrase do domu na konsultacje ;)

Witam!
No właśnie, mnie też cena powaliła. Dzięki za odpowiedź. O pokrywkach jest w
instrukcji napisane, że można myć w zmywarce, tylko odkręcić trzeba termometry. A o
garnkach nic nie ma. A mają jakieś takie dziwne uchwyty pseudo-drewniane. Ale
rzeczywiście, zadzwonię na infolinię jeszcze :-) Masz rację z tym Okrasą za taką cenę
:-))
Dziękuję i pozdrawiam!
Agnieszka

--
www.przyprawa.com.pl

wykladzina w kuchni: jak prygotować betonowe podłoże ?
Projekt bliżniaka.
co to jest ?
Glosne mieszkanie
Odkurzacz Philips Triathlon FC6844