Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group

1. Data: 2012-03-07 13:46:52

Temat: Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się w Tesco, tanie nie są (nawet jak się te ich znaczki
zbiera), próbowałam szukać jakichś opinii w necie ale bidunia...
Używał tego ktoś? Nadaje się to do czegokolwiek? Warte tych pieniędzy?

http://www.tesco.pl/produkty/gotuj-sie-na-wielkie-ra
baty/
Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

2. Data: 2012-03-08 17:04:06

Temat: Re: Garnki Thomas Cook and Pour by Rosenthal Group
Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Mar 2012 14:46:52 +0100, Anai napisał(a):

> Warte tych pieniędzy?

Nie. Sa czterokrotnie drozsze od wysokiej jakosci garnkow profesjonalnych.
Cena "promocyjna" to normalna cena takich garow.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

3. Data: 2012-03-08 18:29:37

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2012 18:04, KRZYZAK pisze:

> Nie. Sa czterokrotnie drozsze od wysokiej jakosci garnkow profesjonalnych.
> Cena "promocyjna" to normalna cena takich garow.

Coś mi się też tak wydawało...

[...]

Nóż
Wędliny domowe bez wędzarki.
naleśniki na indukcji
Zelmer Diana
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM