Gatunek drewna na blat

1. Data: 2003-10-23 08:44:01

Temat: Gatunek drewna na blat
Od: "Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam entuzjastow "robotek" domowych!
Mam zamiar zrobic sobie blat stolu do pracy.Blat ten bedzie w mieszkaniu -
pracowni.Do tej pory mam zwykla plyte meblowa(tymczasowo) .Fe ! Brzydkie to i
juz "brudne".Blat ma wymiar 175 x 80 cm.Na stole tym robie prawie wszystko .Od
typowych prac "biurowych" po majsterkowanie,prace modelarskie .montarze
elektroniczne itp.Wiec wpadlem na pomysl aby zrobic go z drewna litego gr.ok.4
cm.Klejony.Moj problem tkwi w gatunku drewna jaki mam zastosowac.Mysle o debie
lub buku.Wazne aby byl estetyczny i "twardy" w miare.Co byscie polecali?

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-10-23 10:15:30

Temat: Re: Gatunek drewna na blat
Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0590.0000036b.3f9794d0@newsgate.onet.pl...
> [...]
debie
> lub buku.Wazne aby byl estetyczny i "twardy" w miare.Co byscie polecali?

A moze jakis egzotyk, ladnie wyglada i spelnia powyzsze kryteria:
np. Kempas ok. 20% twardszy od Debu, w DLH robia na zamowienie parapety z
tego drewna, moze zrobia i blat.

1. Data: 2003-10-23 11:00:04

Od: " Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze jakis egzotyk, ladnie wyglada i spelnia powyzsze kryteria:
> np. Kempas ok. 20% twardszy od Debu, w DLH robia na zamowienie parapety z
> tego drewna, moze zrobia i blat.

No tak Fajnie ,ale jaki bylby tego koszt?
Mataeral ktory obmyslilem na blat ma ok.0.06 m3.Zakup w tartaku I gat.
sezonowany to koszt: debu ok.110 zl a buku mniej niz 80.Dostep do maszyn
stolarskich mam czyli strugarka pila tarczowa frezarka. Do tego klej i
konserwanty czyli lakier.A ile by kosztowalo zamowic blat o ktorym piszesz? i
rozwin mi skrot DLH?

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-10-23 11:00:06

Od: " Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-23 11:17:55

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozwin mi skrot DLH?

www.dlh.pl

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-10-23 11:31:14

Od: "Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.dlh.pl
>
> Pozdrawiam :-)
>
> --
> Wojciech Ściesiński
> mailto:w...@N...prv.pl

Ha ha...!
Alez to proste.JA juz mam siwa glowe wiec tak szybko nie mysle

DZieki
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-10-23 12:28:59

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ha ha...!
> Alez to proste.JA juz mam siwa glowe wiec tak szybko nie mysle

W pierwszym pytaniu nic o kosztach nie bylo. Ale taki Kempas bedzie zapewne
drozszy o ok, 2-3 razy.

1. Data: 2003-10-24 19:55:45

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec wpadlem na pomysl aby zrobic go z drewna litego gr.ok.4
> cm.Klejony.Moj problem tkwi w gatunku drewna jaki mam zastosowac.Mysle o debie
> lub buku.Wazne aby byl estetyczny i "twardy" w miare.Co byscie polecali?

W ofercie IKEI są blaty z "buku/brzozy" - w papierowym katalogu
znajdziesz to przy konfiguracjach mebli kuchennych, przykładowo blat
176x65 z brzozy kosztuje 495,00 zł

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński