Gazetka "Moje Robótki"

1. Data: 2005-06-19 14:14:00

Temat: Gazetka "Moje Robótki"
Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie tak na poważnie zabrałam się do frywolitek i gdzieś przeczytałam
że w gazetce"Moje robótki" w numerach 12/03, 1/04, 2/04, 3/04, 4/04 i 5/04
była zamieszczona szkoła robótek frywolitkowych i tu moja prośba jeśli
ktoś ma te numery i mógłby zeskanować i mi przesłać to byłabym ogromnie
wdzięczna. Z góry ogromnie dziękuję:)

--
Pozdrawiam Iwa

2. Data: 2005-06-19 20:09:56

Temat: Re: Gazetka "Moje Robótki"
Od: "Kasia i Andrzej" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> była zamieszczona szkoła robótek frywolitkowych i tu moja prośba jeśli
> ktoś ma te numery i mógłby zeskanować i mi przesłać to byłabym ogromnie

Witam,

Ja również byłabym wdzięczna za przesłanie takiego skanu,

pozdrawiam, Kasia

3. Data: 2005-06-20 06:56:13

Temat: Re: Gazetka
Od: " Anka M" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> była zamieszczona szkoła robótek frywolitkowych i tu moja prośba jeśli
> ktoś ma te numery i mógłby zeskanować i mi przesłać to byłabym ogromnie

jeżeli możecie cierpliwie poczekac do wieczora to wyślę Wam ten zeskanowany
kurs + kawałek książki :-)

ale dopiero jak wrócę do domu :-) bo w pracy nie mam.....
wszystkich chętnych też proszę o namiary na priv :-)

Anka M

(allegro)Maszyna dziewiarska?
przywitanie i pytanie :)
xxx poszukuje schematu na zakładki