Wyszycie reczne / maszynowe...

1. Data: 2005-06-19 16:07:53

Temat: Wyszycie reczne / maszynowe...
Od: krzys121 <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o wybaczenie jesli wpakowalem sie na grupe z NTG tematem, ale
moze.... chcialem zasiegnac porady.... trzeba mi wyszyc na opasce na
glowe male logo/napis ... tylko chcialem zeby to bylo ladnie wyszyte
:o) -
pewnie ze moge to zlecic na komp. haft ale to mnie zakosztuje na dzien
dobry duzo,,,

czy efekt podobny lub bardzo podobny jak po hafcie komputerowym, da
sie otrzymac "recznie" - moze jakas maszyna domowa, albo faktycznie
dobrym okiem i wprawnymi palcami :) - logo/napis dosc proste

z gory dziekuje za porade
pozdrawiam
krzysiek

2. Data: 2005-06-19 16:14:53

Temat: Re: Wyszycie reczne / maszynowe...
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzys121 napisał(a):
> [...]
> sie otrzymac "recznie" - moze jakas maszyna domowa, albo faktycznie
> dobrym okiem i wprawnymi palcami :) - logo/napis dosc proste

Sądzisz, że haft ręczny jest tańszy od maszynowego? Jeśli tak, to
faktycznie źle trafiłeś.
A najtaniej będzie Ci to logo namalować.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

Gazetka "Moje Robótki"