Gdansk o poranku (tez o jedzeniu)

1. Data: 2000-06-13 13:30:03

Temat: Re: Gdansk o poranku (tez o jedzeniu)
Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zwlaszcza, jak sie ma tyle forsy, zeby przy okazji kupic sobie Kolumne
>Zygmunta...
>
> Jader :>

Dlatego napisałem podobno...

Jarek

1. Data: 2000-06-13 15:55:30

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote:

> W Krakowie nie ma Starówki, w Krakowie jest Rynek! Żaden krakus nie
> mówi 'Starówka'. Co najwyżej 'Stare Miasto'.
>
> Anetek

Oczywiscie, zgadzam sie. Podobnie zaden Torunczyk nie powi starowka na
stare miasto w Toruniu. Mialem jednak na mysli jezyk ogolnopolski,
kstaltoeany przez telewizje, radio i prase ogolnopolska, ktore zo
instytucje zwykle maja siedziby w Warszawie.
Nie nalezy tez zapominac o ludnosci naplywowej. Byc moze dlatego
wlasnie w Gdansku, spotyka sie stosunkowo czesto to slowo w odniesieniu
do zespolu staromiejskiego.

Wladyslaw

pytanie o przepis na chleb
Przepis
Sos z sera rokpol
Grecki (?) gyros.
przepisy kuchni hiszpanskiej - poszukuje