Gdy jeszcze nie moge poprosić o litość

1. Data: 2009-11-13 20:23:52

Temat: Gdy jeszcze nie moge poprosić o litość
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niewygodnemysli.blogspot.com/2008/02/w-polsce
-92-proc.html
http://www.tik-tak.pl/a.127.d.16.Palenie_przy_dzieck
u___czy_jest_bezpieczne__.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wzięłam je na ręce a kiedy przytuliłam i pocałowałam w główkę,
poczułam obrzydliwy smród papierosowy ...jak by ktoś temu dziecku
petował na główce, że się tak kolokwialnie wyrażę. Niemowlę, które
samo ledwie żyje zważywszy na osłabiony nierozwinięty system
immunologiczny bombardowany jest przez "kochających rodziców" dymem
tak nieznośnym gryzącym, że przeszkadza nawet dorosłym. Pytam czemu,
czemu ludzie robią to swoim dzieciom?
Obdarła bym ze skóry każdego takiego delikwenta i delikwentkę -
niestety
Spostrzeżenie mnie postronnej obserwatorki, która jednak ma ten wybór,
że może wstać i wyjść.
Współczuję.

2. Data: 2009-11-13 20:55:17

Temat: Re: Gdy jeszcze nie moge poprosić o litość
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> niestety
> Spostrzeżenie mnie postronnej obserwatorki, która jednak ma ten wybór,

Jak już palimy, to palimy, tym razem w piekarniku=
_____________________
Jakiś czas temu małżeństwo z Łodzi mieli podajrze kilku miesieczne
dziecko, pojechali na technoparty naćpali sie czegoś i gdy wrócili
ućpani to myśleli żę dziecko to kurczak. Upiekli je w piekarniku po
czym zjedli.., dopiero na drugi dzień spostrzegli że to nie był
kurczak tylko ich dziecko...!!!! Bleeee niedobrze mi sie robi gdy
słysze tę opowieść zobaczcie ludzie do czego prowadzą narkotyki...
teraz te małżęństwo jest w więzieniu ale gdy idzie np. na obiad to
współczuje im ponieważ ja już bym nie umiała jeść!!!

Jak można zjeść własne dziecko... narkotyki to śćierwo w życiu bym
nie wzieła tego do buzi po tym z mózgu człowieka robi sie kisiel....
później trudno jest  odnaleźć droge to prawidłowego funkcjonowania....
ale w mózgu tych ludzi zawsze pozostanie swiadomość że zjedli własne
dziecko... ja bym sie chyba pocieła!!!! Głupota ludzka nie zna
granic!!!!!

3. Data: 2009-11-13 21:05:18

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 21:55, de Renal <f...@g...com> wrote:
> [...]
> ale w mózgu tych ludzi zawsze pozostanie swiadomość że zjedli własne
> dziecko... ja bym sie chyba pocieła!!!! Głupota ludzka nie zna

Coś ci niepasi nieszczęśniku?
Taa...ty to pewnie byłbyś i w tej materii za równouprawniem.
Ja tu ubolewam nad losem bezbronnych dzieci a ty jak zawsze nic nie
kapujesz.
O zgrozo...takie oświecenie a tu światła brak.

4. Data: 2009-11-13 21:13:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo w sumie skoro skazane sa na bierne palenie...to co stoi
na przeszkodzie żeby od razu nie tak jak na załączonym obrazku.
Moralnie to to samo.

http://www.wykop.pl/ramka/206254/2-latek-palacy-papi
erosa

5. Data: 2009-11-13 21:14:14

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> kapujesz.
> O zgrozo...takie oświecenie a tu światła brak.

Jak to, to masz zawężoną wrażliwość, jedynie do palczy papierosów, a
co z tymi to robią z dzieci grylowane kurczaczki?

BIDUL
O mikołajowej polskiej tradycji
dni z moim ojcem
Związek - seks