[Gdzie] Producent frontów kuchennych

1. Data: 2005-09-05 13:57:43

Temat: [Gdzie] Producent frontów kuchennych
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Czy jest w Trójmiescie lub okolicach jakos producent frontów kuchennych?
Drzewo lub mdf.

Pozdrawiam
Vx

2. Data: 2005-09-05 17:12:49

Temat: Re: [Gdzie] Producent frontów kuchennych
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koło Elbląga czyli ok 60 km od Trójmiasta jest miejscowość Gronowo Górne i
producent frontów kuchennych poniżej masz stronkę
http://www.dre.pl/. Ciężko to jednak nazwać okolicami ale to jedyny
producent o ktorym slyszałam a zaprzyjaźniony stolarz bierze od niego
materiał na kuchnie więc albo jedyny albo dobry cenowo

pozdrawiam ASia

3. Data: 2005-09-05 17:58:15

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a):
> Koło Elbląga czyli ok 60 km od Trójmiasta jest miejscowość Gronowo Górne i
> producent frontów kuchennych poniżej masz stronkę
> http://www.dre.pl/. Ciężko to jednak nazwać okolicami

Tenże wraz z kolegami po fachu bywa zapewne co niedziela na giełdzie w
Pruszczu Gdańskim.

Eulalka

4. Data: 2005-09-06 08:06:31

Od: "mortenson" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Czy jest w Trójmiescie lub okolicach jakos producent frontów kuchennych?
> Drzewo lub mdf.

firma DOMO w Straszynie (zaraz przy obwodnicy )

--
pazdrawliaju
M O R T

5. Data: 2005-09-06 09:41:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <N...@o...pl> napisał(a):

> http://www.dre.pl/.

O Jezu Chryste na deskorolce, ale horror estetyczny. Te fronty straszyły mnie
zewsząd, jak szukałam mebli do swojej pierwszej kuchni - frezy jak sprzed
dziesięciu lat, seledynki, udawany rattan, fronty z płyciną teoretycznie
identyczną, w praktyce wyraźnie różniącą się od ramki.

Czy przez 3 lata nikt nie zaczął w Polsce produkować jakichś ładnych
frontów? :->>

--
JoP

6. Data: 2005-09-06 10:38:04

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> [...]
> producent o ktorym slyszałam a zaprzyjaźniony stolarz bierze od niego
> materiał na kuchnie więc albo jedyny albo dobry cenowo

Jeżeli ich fronty wyglądają tak samo, jak ich drzwi, to pozostaje tylko
"pogratulować" zaprzyjaźnionemu stolarzowi wyboru.

pozdrawiam
Robert Grabowski

7. Data: 2005-09-07 14:10:11

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firma Alpo.
Sam skomponowałem szafki z dwóch kolorów frontów. Super.

Oświetlenie w kostce brukowej - jakie?
finish parkiet
czym plamy?
Szukam schematu elektrycznego do pralki siemens WV1080
odkurzacz centralny