[Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty

1. Data: 2009-02-10 13:50:49

Temat: [Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty
Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czołem,

Muszę zabudować bardzo wąską wnęke w przedpokoju. Będzie to półka na
buty. Żadne z dostępnych rozmiarów nie pasuje, a zresztą i tak wole
zrobić sobie sam drewnianą.

I tu napotkakam problem (nie rozwiązany od miesiaca). Półka ma być
uchylna.
(w standardowy dla półek z butami sposób), a ja od 3 tygodni szukam do
niej plastikowych zawiasów. Myslałem, że zajdę do pierwszego lepszego
"Praktikera" i kupię.
Błąd.
Duży błąd.
Zszedłem wszystkie sklepy (wielkie i małe), pytałem w zakładach
produkujacych meble, googlałem za "zawiasami uchylnymi" "mocowaniammi
uchylnymi" itp. Wszystko na próżno.
H e l p, "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"

--
Jura

2. Data: 2009-02-10 14:52:00

Temat: Re: [Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty
Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jura" <j...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...
[...]

http://www.dacter.pl/
poszukaj tu, jak oni nie maja to raczej nie znajdziesz
--
Andrzej
www.hana.com.pl

3. Data: 2009-02-10 15:15:30

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jura <j...@g...com> wrote:

> [...]
> szukam do
> niej plastikowych zawiasów. Myslałem, że zajdę do pierwszego

To ma być po prostu odchylana klapa z zawiasami u dołu, czy coś
bardziej złożonego? Bo taki normalny uchylny front wykonałem z
wykorzystaniem najzwyklejszych w świecie zawiasów do frontów
"nakładanych" dodając do tego ogranicznik otwarcia, wszystko
kupione w pierwszej z brzegu castoramie

J.

4. Data: 2009-02-10 16:54:58

Temat: Re: Zawias uchylny (?) do półki na buty
Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odzyw.

> To ma być po prostu odchylana klapa z zawiasami u dołu, czy coś
> bardziej złożonego?

Odchylana klapa która jest jednoczenie półką, ale ów patent którego
poszukuję pozwala na zamocowanie doń tak odchylanego fronu szafki jak
i tylniej(zapobiegajacej wypadaniu rzeczy). Mocowany jest na
ściankach boczych szafki.
trchochę go widać tu http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=13772
06

> Bo taki normalny uchylny front wykonałem z
> wykorzystaniem najzwyklejszych w świecie zawiasów do frontów
> "nakładanych" dodając do tego ogranicznik otwarcia, wszystko
> kupione w pierwszej z brzegu castoramie

Jeśli nie znajdę, to też będe kombinował.
Poprostu jestem lekko w szoku.
Jesli zobaczysz u kogokolwiek szafke na buty - wszędzie jest
zastosowany ten patent,
ale w detalu go dostac nie mogę. (albo coś robię źle)

--
Jura

5. Data: 2009-02-10 17:13:42

Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zszedłem wszystkie sklepy (wielkie i małe), pytałem w zakładach
> produkujacych meble, googlałem za "zawiasami  uchylnymi" "mocowaniammi
> uchylnymi" itp. Wszystko na próżno.
> H e l p, "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"

ugh..
Znalazłem dzięki koledze który powiedział, że gdzieś kiedyś widział to
cudo pod nazwą "boczki do szafek na buty" :-)))
W życiu bym na to nie wpadł :-)

Jesli ktoś ze śląska miałby podobny problem, to "boczki" są osiagalne
(well.. przynajmniej tak piszą na stronie ) w Bojkowie tuż koło
Gliwic.

http://www.forum.slask.pl/oferta/akcesoria/rozne/ind
ex.html

--
Jura

6. Data: 2009-02-10 20:21:36

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie zawiasy kupisz w sklepie z częściami do mebli.

7. Data: 2009-03-23 13:10:43

Od: Jura <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Takie zawiasy kupisz w sklepie z częściami do mebli.

tak, tak!

Tyle że mi chodzi o pojedyncze!
I to ich za "Chiny Ludowe" znaleźć nie mogę!

:-(

Jeśli znasz sklep meblowy gdzie mogę takowe dostać (Górny Śląsk) to
wskaż, proszę!

--
Jura

[jaka] zmywarka
[szukam] niewielka ekipa budowlana - Bielsko-Biała
Bateria termostatyczna z kotłem dwufunkcyjnym
jak zamocować umywalkę miskę
Biuro doradztwa prawnego gospodarczego i budowlanego ZIDOD24