Gdzie dobry ortopeda na bóle kręgosłupa we Wrocławiu???

1. Data: 2006-10-18 13:19:35

Temat: Gdzie dobry ortopeda na bóle kręgosłupa we Wrocławiu???
Od: JakubJ <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiecie podzielcie się prosze informacjami.
Z góry dziekuje za odpowiedz

Jakub Janiszewski

2. Data: 2006-10-18 18:09:00

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wiecie podzielcie się prosze informacjami.

Wydaje mi się, że jeśli chodzi o bóle kręgosłupa, to dobrze jest też trafić
do dobrego rehabilitanta. Próbowałeś tej drogi?
Ortopedy nie znam (zresztą nie mieszkam we Wrocławiu), ale słyszałam o
firmie www.bmk.com.pl Pośrednio - mam kontakt z przeszkolonym tam
fizjoterapeutą. On chwalił panią doktor, ja chwalę jego ;)

Dobrych fizjoterpeutów we Wrocławiu jest na pewno więcej. A oni z kolei
powinni wiedzieć, który ortopeda jest dobry :)

Pozdrawiam
Jola (nie za wiele pomogłam...)

gdzie znalezc archiwum tego forum?
zmiana antybiotyku po trzech dniach
Dziwna choroba skóry owłosionej!!!
Guzy wapniowo-fosforowe przy dializowaniu!!!
Braki skladników w organizmie